نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

قسمت سوم فیلم Paddington در دست ساخت است

تهیه‌کنندهٔ مجموعه فیلم‌های Paddington (پدینگتون) خبر از در دست ساخت بودن قسمت سوم این فیلم با کارگردانی جدید داد.

دیوید هیمن، تهیه‌کنندهٔ سینمای هالیوود، در مصاحبه با سایت کلایدر، از در دست ساخت بودن قسمت سوم فیلم لایو اکشن Paddington (پدینگتون) خبر داد و این موضوع را به‌صورت رسمی تأیید کرد. وی همچنین گفت که به احتمال فراوان کارگردانی فیلم جدید را شخصی به جز پل کینگ که کارگردانی دو فیلم ابتدایی را انجام داده بود، بر عهده خواهد داشت. صحبت‌های دیوید هیمن را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

فکر نمی‌کنم پل کینگ کارگردانی قسمت سوم فیلم Paddington را انجام دهد؛ وی کارگردانی دو فیلم ابتدایی را بر عهده داشت. پل و من در حال حاضر روی پروژهٔ دیگری مشغول کار هستیم... پل شخصیت خاصی دارد. در حال ساخت قسمت سوم Paddington هستیم و هنوز فیلمنامه‌ای نداریم اما کارهایی داریم که مشغول انجام آن‌ها هستیم. پل هم درگیر همین پروژه است، من دوست داشتم که وی هم همراه ما باشد، چون فکر می‌کنم نظرات وی بسیار مهم و متفاوت هستند و پل نگاه خاص خود را دارد اما فکر نمی‌کنم او کارگردانی قسمت سوم را هم انجام دهد. پل مشغول کار روی ایدهٔ فیلم است و با ایده پیش سایمون فارنابی و مارک بارتون می‌آید و این رفت‌وآمدها ادامه دارد تا زمانی که ایده‌ای انتخاب شود و بعد هم فیلمنامه نوشته می‌شود و پل هم بازبینی نهایی را انجام خواهد داد. باید بگویم که پل همکاری فوق‌العاده است، شخصی بسیار خوش‌بین و همچنین حمایت‌کننده.

فیلم Paddington با بودجه‌ای حدود ۵۰ تا ۵۵ میلیون دلار در سال ۲۰۱۴ اکران شد و موفق شد ۲۶۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. سهم فروش این فیلم در آمریکا ۷۶.۲ میلیون دلار و در بریتانیا ۵۹.۵ میلیون دلار بوده است. با توجه به بودجه پایین ساخت فیلم، این فروش سازندگان فیلم را متقاعد کرد تا دنباله‌ای برای آن تولید کنند. این فیلم بر اساس مجموعه کتاب‌هایی به همین نام، اثر مایکل باند که در سال ۱۹۵۸ برای کودکان نوشته و منتشر شده است، ساخته می‌شود و داستان یک خرس سخنگو به نام پدینگتون را روایت می‌کند که از کشور پرو به لندن آمده است و علاقه زیادی نیز به مارمالاد دارد.

قسمت دوم Paddington ادامه ماجراهای پدینگتون را روایت می‌کرد که دیگر عضوی از خانواده براون و جامعه شهری شده بود. او مسئولیت برگزاری جشن تولد ۱۰۰ سالگی عمه لوسی را بر عهده گرفت، اما در طی آن، هدیه به سرقت می‌رود و خانواده تلاش می‌کند تا دزد را پیدا کند. بن ویشاو، هیو گرانت، برندن گلیسون، هیو بونه‌ویل، سالی هاوکینز، جولی والترز، جیم برودبنت، پیتر کاپالدی، ایملدا استنتون، مادلین هریس و ساموئل جاسلین، از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم Paddington 2 حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. کار صداپیشگی شخصیت پدینگتون نیز مانند قسمت اول بر عهده ویشاو بود. جالب است بدانید این فیلم توانست امتیاز ۱۰۰ را از سایت Rotten Tomatoes دریافت کند و در مجموع با استقبال زیادی از سوی منتقدان همراه شد. بودجهٔ ساخت قسمت دوم ۴۰ میلیون دلار بود و این فیلم در گیشه فروشی ۲۲۶ میلیون دلاری داشت.

گفتنی است پل کینگ، پس از توافق با کمپانی والت دیزنی (Walt Disney) کارگردانی فیلم لایو اکشن Pinocchio (پینوکیو) را بر عهده گرفته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده