// جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۴

معرفی بازی موبایل Dig In: An Excavator Game؛ ساخت و ساز با ماشین‌آلات ساختمانی

بازی Dig In: An Excavator Game اثر جذابی است که علاقه‌مندان به ساخت و سازهای ساختمانی می‌توانند آن را تجربه کنند. با زومجی و معرفی بازی همراه شوید.

بازی موبایل Dig In: An Excavator Game شما را وارد یک دنیای جدید می‌کند که باید در آن با ماشین‌آلات ساختمانی کار کنید و ماموریت‌های مختلف را به انجام برسانید. اعضای استودیو Simcoach Games به‌خوبی از علاقه افراد برای کارکردن با بیل‌های مکانیکی آگاه هستند و به‌همین منظور، بازی اندروید و آیفون Dig In را برای لذت بردن هرچه بهتر این افراد ارائه کرده‌اند.

ظرافت و مهارت بسیار از فاکتورهای مهمی هستند که شما برای موفقیت در بازی Dig In: An Excavator Game به آن‌ها نیاز دارید. ماشین‌آلات ساختمانی مختلفی به شما سپرده می‌شود و باید در خلال ماموریت‌های متنوع، از آن‌ها استفاده کنید. هر کدام از این ماشین‌آلات، از ابزارهای کنترلی خاصی استفاده می‌کنند و قلق خاص خودشان را دارند. کنترل‌های بازی بسیار روان و جذاب است و پیچیدگی لازمی را که از یک بازی شبیه‌ساز انتظار داریم دارد. این کنترل‌ها امکان هدایت تمام بازوهای یک ماشین سنگین را به شما می‌دهند و می‌توانید اشیا را با آن حرکت دهید. این روند در ابتدا سخت به نظر می‌رسد و مرتبا دچار اشتباه می‌شوید، اما با تجربه بیش‌تر بازی، به شکل عادی روند کار دست‌تان خواهند آمد. البته یک سیستم کنترل ساده نیز برای بازی درنظر گرفته شده است که افرادی که دل‌شان نمی‌خواهد وارد پیچیدگی‌های کنترل یک ماشین‌ سنگین شوند، می‌توانند به سراغش بروند. بازی دارای ۴ محیط شبیه‌سازی شده است که همه ماموریت‌ها در آن‌ها قرار گرفته‌اند. چالش‌های ویژه در کنار این ماموریت‌ها وجود دارند و کارهای بیش‌تری را از شما می‌خواهند. اما یکی دیگر از بخش‌های جذاب بازی مربوط به مراحل تخریب آن است. در این مراحل یک ساختمان مخروبه به شما سپرده می‌شود و باید با رعایت اصول ایمنی آن را تخریب کنید. انیمیشن‌های این مراحل بسیار جذاب هستند و حس حضور واقعی در این محیط‌ها را القا می‌کنند.

Dig In

یکی از بهترین ویژگی‌های بازی Dig In: An Excavator Game گرافیک سه‌بعدی و طراحی کارتونی و جذاب ماشین‌آلات است. جلوه‌های ویژه انیمیشنی بسیار زیبا هستند و به‌خوبی حرکت آجر، خاک و بیل‌های مکانیکی را به تصویر می‌کشند. هدف سازندگان هرچه واقع‌گرایانه جلوه دادن روند ساخت و ساز بوده است و تا حدودی هم در این کار موفق شده‌اند. در ابتدای هر مرحله، مهندس معمار وظایف شما را گوشزد می‌کند و باید در مدت زمان تعیین شده بتوانید کارهای خود را انجام دهید. چندین گزینه ویژه در همان ابتدا گفته می‌شود که با رعایت کردن آن‌ها می‌توانید امتیازات بیش‌تری کسب کنید. معمولا مدت زمان به پایان رساندن یک کار و رعایت کردن مسائل ایمنی، موارد مهمی هستند که با توجه کردن به آن‌ها می‌توانید ستاره‌های بیش‌تری کسب کنید.

سیستم کنترلی واقع‌گرایانه بازی، پیچیدگی جذاب و چالش‌برانگیزی برای بازیکنان ایجاد می‌کند

وظایفی که شما در بازی Dig In: An Excavator Game دارید، سطح‌بندی مشخصی دارند و می‌توانند بسیار آسان تا بسیار سخت باشند. در حین کار کردن با ماشین‌آلات باید مراقب باشید که برخوردی به افراد حاضر در محیط و همچنین دیگر ماشین‌آلات نداشته‌ باشید و موارد ایمنی را رعایت کنید. در مراحل ویژه شما کارهای جذابی با ماشین‌آلات سنگین انجام می‌دهید که عجیب اما بسیار جذاب هستند. بازی از دو نوع سیستم کنترلی ساده و واقع‌گرایانه بهره می‌برد. در سیستم کنترلی واقع گرایانه، باید تسلط کاملی به اهرم‌های ماشین داشته باشید و به شکل واقعی آن‌ها را حرکت دهید.

Dig In

ظرافت و مهارت بالا در کنترل ماشین‌آلات سنگین، فاکتورهای مهمی هستند که برای موفقیت در بازی به آن‌ها نیاز دارید 

بازی Dig In به درخواست یکی از شرکت‌های ساخت و ساز پنسیلوانیا ساخته شده است و جالب است بدانید که هدف‌شان نیز آشنایی بیش‌تر مردم با روند کار ماشین‌آلات سنگین و تشویق آن‌ها برای روی آوردن به این شغل بوده است. شما در هر مرحله فشارهای زیادی را تحمل می‌کنید و باید کارهای خود را با ظرافت و صبر پیش ببرید. کندن زمین و جابه‌جا کردن برخی از اشیا، مهم‌ترین وظایف شما است.

بازی موبایل Dig In: An Excavator Game باری دیگر شما را به دنیای شبیه سازی شده‌ای می‌برد که یکی از مشاغل مهم دنیای واقعی را در آن تجربه کنید. المان‌های سرگرم‌کننده بازی، به‌خوبی می‌توانند اوقات فراغت شما را پر کنند. اگر از علاقه‌مندان به کارهای ساختمانی هستید و دوست دارید که کنترل یک ماشین سنگین را بر عهده بگیرید، Dig In می‌تواند رویای شما را محقق کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dig In: An Excavator Game


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده