نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

تریلر زمان عرضه بازی GRIP: Combat Racing منتشر شد

کمپانی Wired Productions و استودیو Caged Element تریلر هنگام عرضه بازی GRIP: Combat Racing را منتشر کردند.

در میان اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Wired Productions و استودیو Caged Element تریلر هنگام عرضه بازی GRIP: Combat Racing را منتشر کرده‌اند که گیم پلی سرعتی و پرهرج‌ومرج بازی را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

بازی GRIP: Combat Racing اثری سرعتی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در جاده‌ها، دیوارها و سقف‌ها بدون هیچ مانع و کاهش سرعتی به رانندگی بپردازند. این بازی از نظر مسیرهای مسابقه و اتومبیل‌ها شباهت غیرقابل انکاری به بازی مسابقه‌ای کلاسیک Rollcage دارد که در سال ۱۹۹۹ در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت. تریلر هنگام عرضه بازی GRIP: Combat Racing به نمایش گیم‌پلی این اثر می‌پردازد و اتومبیل‌های زره‌پوش عجیب و غریب، مسیرهای مسابقه با پیچ‌های هراسناک و سلاح‌های مختلف را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

زاویه تنگ دوربین که در اکثر تریلرهای پرشوروهیجان مورد استفاده قرار می‌گیرد، باعث می‌شود که نبردهای بازی بیشتر به چشم بیاید. این تریلر در وهله اول به نمایش آنچه ژانر مسابقه‌ای توانایی ارائه آن را دارد، می‌پردازد و سپس اتومبیل‌های معلق در آسمان و زمین، یورش به سوی تونل‌های جمع‌وجور و انتقال پیوسته از یک سطح به سطح دیگر را به نمایش می‌گذارد.  

در حال حاضر بازی GRIP: Combat Racing در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس است. اگر می‌خواهید نگاهی دقیق‌تر به اتومبیل‌های معلق در هوا، مبارزات و مسابقه‌های سرعتی بازی داشته باشید، تریلر هنگام عرضه این اثر را در ادامه تماشا کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده