نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

شخصیت ویژن احتمالا در سریال اسکارلت ویچ حضور دارد

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، شخصیت ویژن با بازی پل بتانی احتمالا در سریال اسکارلت ویچ حضور خواهد داشت.

به دنبال انتشار خبری در ماه گذشته که مارول استودیو در نظر دارد تا تعدادی مینی سریال از جمله سریال اسکارلت ویچ و لوکی را برای سرویس استریم جدید دیزنی تولید و منتشر کند، به‌تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه سریالی نیز براساس دو شخصیت سم ویلسون ملقب به فالکون و باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر در دست ساخت است و مالکوم اسپلمن، نویسنده و تهیه کننده سریال Empire (امپراتوری)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این مینی سریال را برای شبکه استریم دیزنی پلی بر عهده خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در سریال اسکارلت ویچ ممکن است شاهد حضور یکی دیگر از شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول باشیم.

Scarlet Witch in Avengers: Infinity War

طبق خبری که وب‌سایت اسلش‌فیلم منتشر کرده، به‌ نظر می‌رسد که شخصیت ویژن با بازی پل بتانی، قرار است بخشی از مینی سریال Scarlet Witch باشد و ظاهرا تمرکز این سریال روی رابطه بین واندا ماکسیموف با بازی الیزابت اولسن با ویژن پیش از حمله تانوس به زمین در فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) است. طبق اطلاعات فاش شده، سریال اسکارلت ویچ بین ۶ تا ۸ قسمت خواهد بود و این سریال قرار نیست ارتباطی با سریال‌های شبکه نتفلیکس یا سریال‌های شبکه ABC داشته باشد. در واقع سریال اسکارلت ویچ و دیگر مینی سریال‌هایی که در دست ساخت هستند، توسط مارول استودیو تولید خواهد شد و بخش تلویزیونی مارول قرار نیست نقشی را در این سریال‌ها داشته باشد.

بتانی برای اولین‌بار در فیلم Iron Man (آیرون من) محصول سال ۲۰۰۸ صداپیشگی شخصیت جارویس را بر عهده داشت و در ادامه او در فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) محصول سال ۲۰۱۵ به شخصیت ویژن تبدیل شد. در حال حاضر جزئیات بیشتری در دسترس نیست و انتظار می‌رود که در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی یا D23 سال آینده از این مینی سریال‌ها رسما رونمایی شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده