// جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

بازی Super Hyperactive Ninja برای نینتندو سوییچ منتشر می‌ شود

بازی دوبعدی و پلتفرمر Super Hyperactive Ninja که پیش‌تر برای پلتفرم‌های پلی استیشن و ایکس باکس وان منتشر شده بود حال در ماه جاری برای نینتندو سوییچ هم منتشر می‌شود.

پس از راه‌یابی‌ بازی Super Hyperactive Ninja روی پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، این بازی پلتفرمر و سرعتی قرار است برای نینتندو سوییچ هم منتشر شود. این بازی که بیشتر برای بازیکنان Speedrunner ساخته شده است در مورد چندین نینجا است که کافئین بدن آنها را فرا گرفته است. اسپیدرانر به بازیکنانی گفته می‌شود که بازی را در کمترین زمان ممکن به اتمام می‌رسانند.

بازیکنان در جریان بازی Super Hyperactive Ninja با دویدن و پریدن به جمع‌آوری قهوه می‌پردازند تا از این رو به خواب نروند. نوشیدن قهوه در واقع نینجا‌های شما را به گفته بازی به حالت Hyperactive می‌برد و به بازیکنان اجازه می‌دهد که سرعت کاراکتر خود را افزایش دهند و در آن سو با قدرت کوتاهی که به آنها داده می‌شود، دشمنان را از سد راه خود بردارند. در صورتی که کافئين کاراکتر شما تمام شود بازی به اتمام می‌رسد یا به اصطلاح Game Over می‌شود.

بخش دیگری که این بازی را جالب می‌کند حالت تک به تک مبارزه‌ای است. این حالت Fight Mode نام دارد و در روند آن بازیکنان نبردی دو بعدی را میان نینجاها تجربه خواهند کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های این حالت می‌توان به وجود کاراکتر‌های مهمان اشاره کرد. شخصیت آراگامی از بازی Aragami، جک از بازی Caveman Warriors و اِیس از Ice Cream Surfer در این بازی حضور پیدا کرده‌اند.

بازی دوبعدی و پلتفرمر Super Hyperactive Ninja هم اکنون برای PS4، Xbox One و PC در دسترس است و در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان ماه) برای نینتندو سوییچ نیز منتشر می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید نگاهی به عکس گیم پلی آن بیندازید یا اینکه به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

Super Hyperactive Ninja

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده