نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹

بازی ترسناک Maid of Sker با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو ویلز اینتراکتیو با انتشار تریلری بازی ترسناک بقا Maid of Sker را برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر معرفی کرد.

ظاهرا بازی‌های ترسناک بیشتری با نزدیک شدن به هالووین از راه می‌رسند. بازی Maid of Sker یکی از این بازی‌های ترسناک است که به تازگی معرفی شده است و در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های مختلف منتشر خواهد شد.

بازی Maid of Sker که به وسیله استودیو Wales Interactive توسعه می‌یابد، اثری در سبک اول شخص ترسناک و بقا با گیم‌پلی مخفی‌کاری است که در آن شاهد هیچ اسلحه‌ای نخواهیم بود. وقایع این بازی در یک هتل دورافتاده با سابقه تاریخی افسانه‌های اجدادی مردم ولز روایت می‌شود. برای ترسناک‌تر شدن بیشتر بازی، این اثر بر اساس داستان زندگی زنی با نام الیزابت ویلیامز نوشته شده است که در سال ۱۸۹۸ جریان دارد. بازیکنان در این بازی توماس ایوانز را کنترل می‌کنند که به سختی در تلاش است تا زنی را که دوستش دارد، نجات دهد.

با اینکه بازی Maid of Sker روی مخفی‌کاری تمرکز دارد و بازیکنان به هیچ‌گونه سلاحی مجهز نخواهند بود، اما آن‌ها مجبور به ساخت تله‌هایی خواهند شد که باید مراقب صدای تولید شده به وسیله آن‌ها باشند. روایت داستانی بازی خطی نخواهد بود و موضوعات و انتخاب‌های متعددی را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد که به پایان‌های مختلفی ختم می‌شود.

Maid of Sker

المان‌های بصری بازی Maid of Sker واقع‌گرایانه خواهند بود و این بازی از کیفیت 4K پشتیبانی خواهد کرد. این اثر از صدای سه‌بعدی متکی به یک هوش مصنوعی منحصربه‌فرد برای رفتارهایی چون جابه‌جایی بدون سروصدا به اطراف، پنهان شدن و حتی پرت کردن حواس دشمنان استفاده می‌کند. با اینکه داستان بازی Maid of Sker بر اساس حوادث واقعی نوشته شده است، اما این اثر از یک رمان مربوط به قرن نوزدهم نیز الهام می‌گیرد که دیوید بنر، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران استودیو ویلز اینتراکتیو درباره آن می‌گوید:

ما برای ساخت بازی Maid of Sker از رمانِ مربوط به قرن نوزدهم ریچارد بلکمور که The Maid of Sker نام دارد و اشعار ولزی اصیل Y Ferch o’r Sger الهام گرفته‌ایم، ولی در عین حال به گمراه‌کننده‌ترین روش به داستان‌سرایی پرداخته‌ایم و چندین پایان مختلف را به بازی اضافه کرده‌ایم که بسته به اقدامات بازیکن کشف خواهند شد. شما می‌توانید منتظر اثری واقعا ترسناک در سبک بقا باشید که یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین افسانه‌های ولز را روایت می‌کند.

وظیفه انتشار بازی Maid of Sker بر عهده کمپانی Perp Games است که در اردیبهشت ماه امسال از انتشار نسخه فیزیکی بازی Moss خبر داد. در کارنامه استودیو Wales Interactive نیز بازی‌های دیگری در سبک FMV نظیر بازی The Shapeshifting Detective و بازی The Infectious Madness of Doctor Dekker به چشم می‌خورد.

بازی Maid of Sker در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و در زمان عرضه به صورت دیجیتالی و فیزیکی در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی ترسناک را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده