نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

ساخت فیلم Boba Fett رسما لغو شد

کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم تایید کرد که ساخت فیلم Boba Fett کاملا متوقف شده و تمرکز استودیو کاملا روی سریال The Mandalorian است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فیلم Boba Fett (بوبا فت) رسما لغو شده است. به نقل از وب‌سایت DarkHorizons، کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم، در مصاحبه با مارک وبر، خبرنگار Sirius XM، تایید کرد که پروژه ساخت این فیلم که مدت زیادی بود که شایعه ساخت آن شنیده می‌شد، کاملا متوقف شده است. او در این مصاحبه کوتاه گفت که فیلم مستقل شخصیت بوبا فت کاملا مرده است و در حال حاضر تمام تمرکز استودیو روی سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) است. با این حال، او اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت. وظیفه ساخت سریال Star Wars (جنگ ستارگان) بر عهده جان فاورو است که از ماه گذشته فیلمبرداری و تولید این سریال آغاز شده است. 

Kathleen Kennedy

اتفاقات سریال The Mandalorian قرار است پس از سقوط امپراطوری در فیلم Return of the Jedi (بازگشت جدای) و پیش از ظهور گروه فرقه اول (First Order) در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) جریان داشته باشد و برای خلق شخصیت اصلی و مبارز جدید این سریال نیز شخصیت جنگو و بوبا فت الهام گرفته شده است. هنوز دلیل رسمی لغو ساخت فیلم Boba Fett اعلام نشده است، اما در ماه شهریور امسال، باب ایگر، رئیس والت دیزنی در یک مصاحبه اعلام کرد که اکران سالانه فیلم‌های این مجموعه یک تصمیم اشتباه بوده است و اضافه کرد که سرعت تولید و اکران فیلم‌های مجموعه جنگ ستارگان کاهش خواهد یافت.

فیلم Boba Fett احتمالا از اولین قربانی‌های مصاحبه اخیر ایگر بوده است. پیش از این گفته می‌شد که جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan (لوگان)، کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بوبا فت را بر عهده گرفته است. این فیلم قرار بود در مجموعه Star Wars Story (داستانی از جنگ ستارگان) تولید و منتشر شود که ظاهرا این پروژه دیگر ادامه نخواهد یافت. همچنین شایعات ساخت فیلم Obi-Wan Kenobi (اوبی وان کنوبی) نیز شنیده می‌شد که انتظار می‌رود ساخت این فیلم نیز لغو شده باشد. 

فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) که فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان است، به‌ کارگردانی و نویسندگی جی جی آبرامز، در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهند رفت. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده