نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

جی جی آبرامز کارگردانی فیلم Star Wars: Episode IX را بر عهده گرفت

کمپانی لوکاس فیلم رسما جی جی آبرامز را به عنوان کارگردان و نویسنده جدید فیلم Star Wars: Episode IX انتخاب و معرفی کرد.

هفته گذشته، کمپانی لوکاس فیلم از قطع همکاری با کالین ترورو، کارگردان فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۹ (Star Wars: Episode IX) خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان و نویسنده جدید این فیلم رسما انتخاب و معرفی شده است. لوکاس فیلم با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که جی جی آبرامز کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Star Wars: Episode IX را بر عهده گرفته است. آبرامز پیش از این کارگردانی فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) را بر عهده داشته است. علاوه بر کارگردانی، او به‌همراه لارنس کاسدان فیلمنامه این فیلم را نیز نوشته بوده است. کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم در بیانیه منتشر شده در رابطه با انتخاب آبرامز گفت:

در فیلم The Force Awakens، آبرامز فیلمی را تحویل داد که همه ما امیدوار بودیم آن را مشاهده کنیم و من بسیار هیجان زده هستم که او قرار است دوباره به این مجموعه بازگردد تا پرونده سه گانه جدید جنگ ستارگان (Star Wars) را ببندد.

Star Wars: The Force Awakens

پیش از حضور ترورو، شایعاتی مبنی بر حضور آبرامز در سمت کارگردانی در فیلم Star Wars: Episode IX شنیده می‌شد، اما در نهایت ترورو به عنوان کارگردانی این فیلم معرفی شد. پس از فیلم Star Wars: The Force Awakens، آبرامز کارگردانی هیچ فیلم دیگری را از سال ۲۰۱۵ بر عهده نگرفته بود و بدین ترتیب او قرار است پس از سال‌ها دوباره روی صندلی کارگردانی بنشیند. آبرامز احتمالا به عنوان تهیه کننده نیز در فیلم Star Wars: Episode IX نقش خواهد داشت.  

با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد سرنوشت دیگر نویسندگان فیلم Star Wars: Episode IX از جمله درک کانلی که توسط ترورو استخدام شده بود و جک تورن که ماه گذشته استخدام شد، منتشر نشده است. رایان جانسون، کارگردان فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، دیگر گزینه لوکاس فیلم برای کارگردانی فیلم Star Wars: Episode IX بوده است.

فیلم Star Wars: Episode IX قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) روی پرده برود. با این حال، ممکن است با توجه به تغییرات ایجاد شده این تاریخ تغییر کند. همچنین فیلم Star Wars: The Last Jedi که فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان خواهد بود، برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر امسال (۲۴ آذر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده