نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

فیلم شخصیت بوبا فت توسط کارگردان فیلم Logan در دست ساخت است

طبق خبرهای منتشر شده، جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم مستقل شخصیت بوبا فت را بر عهده گرفته است.

هیچ نشانه‌ای از کند شدن ساخت فیلم‌های جدید از دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) دیده نمی‌شود. فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان)، جدیدترین و دومین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان است که اکران آن از امروز آغاز خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان و نویسنده فیلمنامه فیلم مستقل شخصیتی از دنیای جنگ ستارگان که بسیاری از طرفداران آن منتظر این فیلم هستند، مشخص و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، جیمز منگولد برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Boba Fett با لوکاس فیلم و والت دیزنی قرارداد همکاری امضا کرده است.

شخصیت بوبا فت که یک جایزه بگیر است، برای اولین‌بار در فیلم Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back (جنگ ستارگان اپیزود پنجم: امپراتوری ضربه می‌زند) معرفی شد و مدت زیادی است که طرفداران این مجموعه منتظر ساخت فیلم مستقلی براساس این شخصیت هستند. همچنین این شخصیت قرار بود در بازی Star Wars 1313 که ساخت آن لغو شد، حضور داشته باشد. منگولد بیشتر برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Logan (لوگان) که آخرین بازی هیو جکمن در نقش ولورین در دنیای سینمایی X-Men (افراد ایکس) بود، شناخته شده است. او همچنین در حال نوشتن فیلمنامه یک فیلم فرعی بر اساس این فیلم و با محوریت شخصیت لورا، ملقب به X-23 است.

James Mangold

فیلم Logan با درجه سنی بزرگسال (R) ساخته شده بود و این احتمال وجود دارد که منگولد تلاش کند تا کار مشابه‌ای را با فیلم Boba Fett نیز انجام دهد. با این حال، به‌نظر می‌رسد که فیلم مستقل شخصیت بوبا فت، تنها فیلم مستقل براساس یک شخصیت در دنیای جنگ ستارگان نیست که در دست ساخت است. طبق خبری که TMZ به‌تازگی منتشر کرده، فیلم Obi-Wan Kenobi (اوبی وان کنوبی) سرانجام قرار است ساخته شود و اتفاقات آن در سیاره تاتویین جریان خواهد داشت که اوبی وان کنبوی به‌صورت مخفیانه لوک اسکای‌ واکر کوچک را زیر نظر دارد. 

TMZ در ادامه مدعی شده که استیون دالدری، کارگردان فیلم‌هایی چون بیلی الیوت (Billy Elliot)، ساعت‌ها (The Hours) و کتاب‌خوان (The Reader)، کارگردانی فیلم Obi-Wan Kenobi را بر عهده گرفته است و فیلمبرداری و تولید این فیلم برای اکران احتمالی در سال ۲۰۲۰، از بهار سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. با این حال، این خبر هنوز رسما تایید نشده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده