نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۴

اولین تصویر از حضور گوئینت پالترو با لباس Rescue در فیلم Avengers 4 فاش شد

به‌تازگی اولین تصویر از حضور گوئینت پالترو با لباس شخصیت رسکیو (Rescue) در فیلم Avengers 4 فاش و منتشر شده است.

ادامه این خبر ممکن است‌ بخش‌هایی از داستان فیلم Avengers 4 را برای شما فاش کند

گوئینت پالترو، بازیگر نقش پپر پاتز در سه‌گانه فیلم Iron Man (آیرون من)، با این‌که حضور بسیار کوتاهی در فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) داشت، قرار است در فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) نیز بازگردد. با این حال، هنوز اهمیت نقش او در این فیلم مشخص نیست، اما مدتی پیش تصویری از اسباب بازی‌های قسمت چهارم و بدون عنوان فیلم Avengers (انتقام جویان) منتشر شد که در آن شاهد شخصیت رسکیو هم بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر از حضور گوئینت پالترو با لباس شخصیت Rescue در فیلم Avengers 4 فاش شده است.

پالترو پیش از اینکه فیلم Avengers: Infinity War اکران شود، تصاویری از خود با لباس موشن کپچر را منتشر کرد تا برای اولین‌بار شایعات پوشیدن لباس رسکیو توسط او در این فیلم یا قسمت چهارم مطرح شود و بدون شک او یکی از غافلگیری‌های فیلم Avengers 4 را به راحتی فاش کرده است. حال تصویر جدیدی از پشت صحنه قسمت چهارم فیلم Avengers فاش شده است که در آن پالترو در لباس کامل شخصیت رسکیو قابل مشاهده است. این تصویر به خوبی نشان می‌دهد که پالترو تقریبا یک لباس کامل بنفش رنگ از این شخصیت را که شباهت زیادی به آیرون من دارد بر تن کرده است و ممکن است که او را در کنار دیگر اعضای اونجرز در طول فیلم نیز مشاهده کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Rescue in Avengers 4

طبق نظریه جدید منتشر شده، اتفاقات فیلم Avengers 4 حدود ۵ سال پس از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War جریان دارد و با اینکه شایعه سفر در زمان هنوز تایید نشده است، اما ممکن است در آینده پپر پاتز جای تونی استارک را گرفته باشد یا حتی گفته می‌شود که استارک پس از اتفاقات فیلم Infinity War بازنشسته شده و در حال حاضر پپر پاتز جای او را گرفته است. با این حال، تا زمان انتشار اولین تریلر فیلم Avengers 4 که احتمالا ماه آینده مارول آن را منتشر خواهد کرد، تنها باید صبر کنیم.

فیلم Avengers 4 به کارگردانی برادران روسو، برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده