نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

گوئینت پالترو در فیلم Avengers 4 حضور خواهد داشت

ماورل استودیو تایید کرد که گوئینت پالترو، بازیگر نقش پپر پاتز در فیلم انتقام جویان ۴ (Avengers 4) باز خواهد گشت.

ماه گذشته برادران روسو اعلام کردند که فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers 4 رسما آغاز شده استچند روز پیش تصاویری از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار در استودیو پاین وود آتلانتا منتشر شد که در آن شاهد فیلمبرداری صحنه‌های مربوط به کشور ژاپن بودیم. حال تصویر جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Avengers 4 منتشر شده است که بازگشت یکی از شخصیت‌های قدیمی دنیای سینمایی مارول را تایید می‌کند. در تصاویر منتشر شده، شاهد حضور گوئینت پالترو، بازیگر نقش پپر پاتز در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم هستیم. او در کنار رابرت داونی جونیور، مارک روفالو و آنتونی روسو دیده می‌شود. علاوه بر این، جان فاورو، بازیگر نقش هپی هوگان نیز تصویری را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است که در این تصویر او به همراه داونی جونیور و پالترو حضور دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Avengers 4

پالترو در سال ۲۰۱۳ نقش پپر پاتز را در فیلم Iron Man 3 (مرد آهنی ۳) بازی کرد و حدود چهار سال در دنیای سینمایی مارول حضور نداشته است. با وجود اینکه قرار بود او در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) حضور داشته باشد، اما صحنه وی در این فیلم حذف شد و پالترو آخرین بار حضور کوتاهی را در فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) داشته است. علاوه بر این، تصویری از حضور اسکارلت جوهانسون، بازیگر نقش بلک ویدو در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Avengers 4 منتشر شده است. گفته می‌شود او قرار است در صحنه مربوط به محله یاکوزاها حضور داشته باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Avengers 4

تاکنون حضور رابرت داونی جونیور، تام هالند، کریس ایوانز، مارک روفالو، اسکارلت جوهانسون، کریس همسورث، آنتونی مکی، پل بتانی، الیزابت اولسن، چادویک بوزمن، سباستین استن، دان چیدل، کریس پرت، دیو باتیستا، زویی سالدانا، پام کلمنتیف، بندیکت ونگ، سین گان، جاش برولین، بندیکت کامبربچ و پل راد، در فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) تایید شده است. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده