نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل DC Legends: Battle for Justice؛ لیگ عدالت نوبتی

در بازی موبایل DC Legends: Battle for Justice با لیگ عدالت بر علیه دشمنان قیام و زمین را از گزند دشمنان دور می‌کنید. با زومجی همراه باشید.

همیشه ابرقهرمانان جهان کمیک‌های DC و مارول طرفداران پروپاقرصی داشته‌اند. کتاب‌های کمیک از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و شاهد ابرقهرمانان در مدیوم‌های مختلفی چون فیلم وسریال بوده‌ایم. بازی‌های مختلفی هم براساس این شخصیت‌های جذاب توسعه داده شده است. حال، استودیو برادران وارنر بازی موبایل DC Legends: Battle for Justice را ساخته است که درباره Justice League است و در این اثر شاهد ابرقهرمانانی چون بتمن و سوپرمن هستیم. با معرفی این بازی اندروید و آیفون همراه زومجی باشید.

DC Legends: Battle for Justice

در بازی می‌توانید با شخصیت‌هایی چون بتمن، سوپرمن، واندروومن و گرین لنترن به مبارزه با دشمنان بروید

بازی اندروید DC Legends: Battle for Justice یک بازی در سبک استراتژی نوبتی آنلاین است که بازیکن با انتخاب قهرمانان مورد نظر خود به جنگ با دشمنان می‌رود. داستان بازی درباره حمله بیگانگانی با نام Manhunters است که به قصد نابودی زمین، به این سیاره حمله می‌کنند. قهرمانان لیگ عدالت نیز برای جلوگیری از این بحران بر علیه آنان قیام می‌کنند و به جنگ با آنها می‌روند. روند بازی به‌این‌گونه است که بازیکنان با انتخاب ابرقهرمانانی چون بتمن، سوپرمن، واندروومن، گرین لنترن و چندین شخصیت مختلف حاضر در لیگ عدالت یک تیم چهار نفره تشکیل می‌دهند و به مبارزه با دشمنان می‌روند. بازیکن به صورت نوبتی به دشمنان صدمه وارد می‌کند تا جایی که جان آنها به اتمام برسد. شخصیت‌ها هرکدام دارای قابلیت‌ها و نیروهای ویژه‌ای هستند که به مرور ارتقا پیدا می‌کنند. در انتهای برخی مراحل باس‌هایی وجود دارند که هرکدام چالش‌های جدیدی را برای بازیکن ایجاد می‌کند. با کسب هر پیروزی در مراحل مختلف، آیتم‌های گوناگونی چون نیروی ویژه و پوسته برای ارتقای قهرمانان باز خواهد شد. همچنین، در ادامه قهرمانان بیشتری برای بازیکن باز خواهد شد که تنوع شخصیت‌های بیشتری برای انتخاب‌های بازیکن ایجاد خواهد کرد. بازیکن می‌تواند در بخش PvP با دوستان خود به صورت آنلاین مبارزه کند و امتیازاتی را کسب کند. و در آخر، مراحل بازی به مرور سخت‌تر خواهد شد و چالش‌های تازه‌ای برای بازیکن به وجود خواهد آمد.

DC Legends: Battle for Justice

قدرت بالای باس‌‌ها چالش‌های گوناگونی را در مقابل بازیکن قرار داده است

بازی آیفون DC Legends: Battle for Justice دارای گرافیکی سه‌بعدی و انیمیشنی است. محیط‌ها و شخصیت‌های بازی به خوبی طراحی شده‌اند و این مورد در کنار موسیقی حماسی آن برای ایجاد یک تجربه جذاب و دلنشین به بازیکن کمک به‌سزایی کرده است. در کل، این اثر از بعد فنی عملکرد قابل قبولی دارد و توانسته نمره قبولی را دریافت کند. لازم به ذکر است، بازیکن دارای قلب یا نیروی رعد است که با هر شکست مقداری از آن کم خواهد شد. اگر این نیروها به پایان برسد، بازیکن باید مدتی از بازی کردن دست بکشد تا این نیرو پر شود و یا با پرداخت پول واقعی در قسمت فروشگاه، نیروی رعد خود را خریداری کند و به ادامه بازی خود بپردازد.

DC Legends: Battle for Justice

بازی موبایل DC Legends: Battle for Justice یک بازی جذاب و هیجان‌انگیز برای طرفداران جهان DC است که می‌تواند ساعت‌ها از تجربه آن لذت ببرند. به طوری‌که حضور ابرقهرمانان محبوب لیگ عدالت توانسته است زیبایی بازی را افزایش بدهد. این بازی هم‌اکنون در فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید این بازی زیبا را از طریق لینک پایین دانلود کنید:

دانلود بازی اندروید و آیفون DC Legends: Battle for Justice


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده