نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تریلر های گیم پلی Resident Evil 2 Remake لباس‌های کلیر و لیان را نشان می‌دهد

کمپانی کپکام با انتشار تریلرهای جدید به نمایش پوشش Noir کاراکتر کلیر و پوشش Arklay Sheriff کاراکتر لیان پرداخت.

تنها چند ماه تا انتشار بازی Resident Evil 2 Remake باقی مانده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی کپکام تریلرهای گیم‌پلی جدیدی را به منظور نمایش پوشش‌ تازه لیان و کلیر منتشر کرده است.

تریلر اول کاراکتر کلیر را با پوشش Noir در معرض نمایش قرار می‌دهد که یک کلاه، پیراهن و بند شلوار (ساسپندرز) یادآور دهه ۱۹۴۰ میلادی را بر تن دارد. همچنین به نظر می‌رسد که در بازی می‌توان از فیلتر Noir برای تغییر رنگ پوشش به سیاه و سفید استفاده کرد. تریلر دوم کاراکتر لیون را با پوشش Arklay Sheriff به نمایش در می‌آورد که لباس کلانتر، کلاه، نشان پلیس و تمام اقلام مربوطه را بر تن دارد. گفتنی است که این پوشش‌ها بخشی از نسخه دیلاکس بازی Resident Evil 2 Remake به حساب می‌آیند.

کمپانی کپکام هفته گذشته به معرفی پوشش Military کاراکتر کلیر پرداخت که این لباس نیز در نسخه Deluxe و نسخه Collector’s Editions بازی Resident Evil 2 Remake وجود دارد. نسخه دیلاکس بازی با قیمت ۶۹.۹۹ دلار در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و شامل لباس‌های منحصر‌به‌فرد، هفت‌تیر Albert Model Samurai Edge درون بازی و گزینه‌ای برای جابه‌جایی به موسیقی متن اصلی بازی است. از آنجایی که این نسخه تنها ۱۰ دلار گران‌تر از نسخه استاندارد بازی است، ممکن است با توجه به مزایایی که در اختیار می‌گذارد، ارزش پرداخت پول بیشتر را داشته باشد.

صرف‌نظر از اینکه کدام یک از نسخه‌های بازی را انتخاب می‌کنید، خودتان را آماده کنید؛ چرا که بازی Resident Evil 2 Remake در تاریخ ۵ بهمن ماه (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلرهای تازه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

تریلر پوشش Noir کاراکتر کلیر | دانلود از آپارات

تریلر پوشش Arklay Sheriff کاراکتر لیون | دانلود از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده