نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

حضور جرج لوکاس در پشت صحنه فیلمبرداری سریال The Mandalorian

در یک غافلگیری به مناسبت تولد جان فاورو، جرج لوکاس در پشت صحنه فیلمبرداری سریال The Mandalorian حضور پیدا کرده است.

از اواسط این ماه، لوکاس فیلم با انتشار اولین تصویر رسمی از آغاز فیلمبرداری و تولید سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جرج لوکاس، خالق مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این سریال حضور پیدا کرده است. جمعه این هفته، جان فاورو تولد ۵۲ سالگی خود را در استودیوی فیلمسازی جشن گرفت و به همین مناسبت، جرج لوکاس حضور غافلگیر کننده‌ای را در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید سریال Star Wars داشته است. با اینکه لوکاس تنها به‌عنوان یک مهمان ویژه در پشت صحنه این سریال حضور پیدا کرده است، اما در تصاویری که فاورو از حضور این کارگردان افسانه‌ای منتشر کرده، می‌توان بخش‌هایی از پشت صحنه ساخت سریال The Mandalorian را مشاهده کرد. فاورو هفته گذشته نیز تصویری را از سلاح شخصیت اصلی سریال منتشر کرده بود. شما در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید:

George Lucas Visits Jon Favreau on the Set of The Mandalorian

George Lucas Visits Jon Favreau on the Set of The Mandalorian

حضور لوکاس در پشت صحنه فیلمبرداری سریال The Mandalorian قطعا برای فاورو اتفاق خوشایندی بوده است. با این حال، لوکاس سابقه زیادی را در مورد این نوع حضورها داشته و او پیش از این در پشت صحنه ساخت فیلم‌های مجموعه جنگ ستارگان مثل فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد)، فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) و فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان)، نیز حضور غافلگیر کننده‌ای داشته و حتی او به‌عنوان کسی که این دنیای بسیار محبوب را خلق کرده، در برخی از فیلم‌ها تاثیر نیز گذاشته است. 

اتفاقات سریال The Mandalorian قرار است پس از سقوط امپراطوری در فیلم Return of the Jedi (بازگشت جدای) و پیش از ظهور گروه فرقه اول (First Order) در فیلم Star Wars: The Force Awakens جریان داشته باشد. دیو فیلونی، تایکا وایتیتی، دبورا چو، ریک فامویوا و برایس دالاس هاوارد وظیفه کارگردانی قسمت‌های فصل اول سریال The Mandalorian را بر عهده خواهند داشت. فصل اول این سریال قرار است در ۱۰ قسمت تولید و از شبکه استریم دیزنی پلی منتشر شود و گفته می‌شود هزینه ساخت این سریال حدود ۱۰۰ میلیون دلار یا بسیار بیشتر خواهد بود و به طور میانگین هزینه ساخت هر قسمت حدود ۱۰ میلیون دلار است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده