نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳

تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری سریال The Mandalorian منتشر شد

به‌تازگی جان فاورو تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) را منتشر کرده است.

اواسط این ماه بود که جان فاورو اعلام کرد که سریال Star Wars (جنگ ستارگان) قرار است با نام The Mandalorian تولید و منتشر شود. همچنین مدتی بعد لوکاس فیلم با انتشار تصویری از آغاز فیلمبرداری و تولید این سریال خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید سریال The Mandalorian منتشر شده است. جان فاورو، شورانر این سریال، تصویری را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که در آن شاهد یک سلاح کمتر شناخته شده در دنیای جنگ ستارگان هستیم. طبق بررسی وب‌سایت MakingStarWars، این سلاح شباهت زیادی به سلاح بوبا فت دارد و احتمالا متعلق به شخصیت اصلی این سریال است که در حال حاضر اطلاعاتی از آن در دسترس نیست. همچنین این سلاح شباهت زیادی به سلاحی دارد که در اولین تصویر منتشر شده از سریال قابل مشاهده بود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Mandalorian BTS Photo

این سلاح ظاهرا Amban نام دارد و گفته می‌شود که پیش از این در بازی Star Wars: The Force Unleashed (جنگ ستارگان: نیروی رها یافته) از آن استفاده شده است. اتفاقات سریال The Mandalorian قرار است پس از سقوط امپراطوری در فیلم Return of the Jedi (بازگشت جدای) و پیش از ظهور گروه فرقه اول (First Order) در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) جریان داشته باشد. دیو فیلونی، تایکا وایتیتی، دبورا چو، ریک فامویوا و برایس دالاس هاوارد وظیفه کارگردانی قسمت‌های فصل اول سریال The Mandalorian را بر عهده خواهند داشت.

با این حال، اطلاعات بیشتری از فصل اول سریال The Mandalorian در دسترس نیست و تاکنون فهرست رسمی بازیگران این سریال حتی بازیگر نقش اصلی آن، تایید و اعلام نشده است. طبق شایعات منتشر شده، پدرو پاسکال، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، احتمالا نقش اصلی سریال را بازی خواهد کرد. فصل اول سریال The Mandalorian قرار است در ۱۰ قسمت تولید و از شبکه استریم دیزنی پلی منتشر شود و گفته می‌شود هزینه ساخت این سریال حدود ۱۰۰ میلیون دلار یا بسیار بیشتر خواهد بود


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده