نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳

اولین تصویر رسمی سریال The Mandalorian منتشر شد؛ معرفی کارگردان‌های فصل اول

کمپانی لوکاس فیلم اولین تصویر رسمی سریال The Mandalorian را منتشر و کارگردان‌های فصل‌ اول سریال را رسما معرفی کرد.

به‌تازگی جان فاورو اعلام کرده است که سریال Star Wars (جنگ ستارگان) قرار است با نام The Mandalorian (ماندالوریان‌) تولید و منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی سریال لایو اکشن جنگ ستارگان منتشر شده است. اتفاقات سریال The Mandalorian پس از دوران بوبا و جانگو فت جریان دارد و تمرکز این سریال روی یک تفنگدار تنها که در دنیای خارج از کهکشان حضور دارد، خواهد بود. حال لوکاس فیلم اولین تصویر رسمی این شخصیت را منتشر و اعلام کرده که فیلمبرداری و تولید این سریال رسما آغاز شده است. در این تصویر شاهد لباس و ظاهر کلی آن هستیم، اما بازیگر یا نام این شخصیت هنوز اعلام نشده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Mandalorian

اتفاقات سریال The Mandalorian قرار است پس از سقوط امپراطوری در فیلم Return of the Jedi (بازگشت جدای) و پیش از ظهور گروه فرقه اول (First Order) در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) جریان داشته باشد. جان فاورو به‌عنوان تهیه کننده، شورانر و نویسنده فیلمنامه در سریال The Mandalorian حضور دارد. علاوه بر فاورو، دیو فیلونی، کاتلین کندی، کالین ویلسون و کارن گیلکرایست، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در سریال Star Wars حضور دارند. علاوه بر این، لوکاس‌فیلم فهرست کارگردان‌های فصل اول سریال The Mandalorian را نیز منتشر کرد که طبق آن دیو فیلونی که سابقه ساخت سریال Star Wars Rebels (جنگ ستارگان شورشیان) را در کارنامه دارد، کارگردانی قسمت اول این سریال را بر عهده خواهد داشت.

علاوه بر فیلونی، تایکا وایتیتی با سابقه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، دبورا چو با سابقه کارگردانی سریال Jessica Jones (جسیکا جونز)، ریک فامویوا با سابقه کارگردانی فیلم Dope (پیش‌بینی) و برایس دالاس هاوارد که سابقه کارگردانی چندین فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد، وظیفه کارگردانی قسمت‌های دیگر سریال The Mandalorian را بر عهده خواهند داشت. سریال Star Wars که در حال حاضر نام و عنوانی ندارد، قرار است در ۱۰ قسمت تولید و از شبکه استریم دیزنی پلی منتشر شود و گفته می‌شود هزینه ساخت این سریال حدود ۱۰۰ میلیون دلار یا بسیار بیشتر خواهد بود


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده