// دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۲

تریلر هنگام عرضه نسخه سوییچ بازی I Hate Running Backward منتشر شد

بازی شوتر I Hate Running Backward که کاراکتر‌های آن از آثار محبوبی همچون BroForce و Shadow Warrior تشکیل شده است، برای نینتندو سوییچ منتشر شد.

اگر قصد دارید مدت زمانی از بازی‌های طولانی و نقش‌ آفرینی دور شوید و صرفا یک تجربه سرعتی از بازی ویدیویی داشته باشید، این اخبار بازی می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. کمپانی بینکس اینتراکتیو با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی I Hate Running Backward برای نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفته است.

بازی شوتر I Hate Running Backward از جلوه‌های مکعبی و کارتونی برخوردار است. بازیکنان به جای اینکه در قسمت پایین صفحه قرار بگیرند و به سمت بالا بدوند، بازی آنها را در قسمت بالایی صفحه می‌گذارد و در حالی که به سمت پایین شلیک می‌کنند، رو به عقب می‌دوند.

به گفته سازندگان گیم پلی بازی قصد دارد که کاربران را لحظه به لحظه با هیجان همراه کند. دشمنان و الگو‌ حرکات آنها در حالی که به طور انتخابی و غیرتکراری پردازش می‌شود، بازیکنان را در محیطی قرار می‌دهد که تیرباران می‌شوند. در حالی که به سمت دشمنان خود شلیک می‌کنید قابلیت‌های دیگری همچون بمباران کردن از هوا به شما کمک می‌کند که تمام دشمنان حاضر در صفحه را از بین ببرید.

علاوه بر گیم پلی هیجانی و اکشن، یکی دیگر از ویژگی‌های جالبی که در این بازی جای گرفته است مربوط به کاراکتر‌های آن می‌شود. مبارزان این بازی از شخصیت‌های دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) انتخاب شده‌اند و بسیاری از طرفداران آثار این کمپانی با آنها آشنا هستند. کاراکتر ریچارد از Hotline Miami، لو وانگ از Shado Warrior، رامبو از BroForce، کاراکتر بازی Serious Sam، کریستال از Nuclear Throne و حتی فشنگ زرد رنگ از Enter the Gungeon نیز در میان کاراکتر‌های این بازی حضور دارند.

بازی I Hate Running Backwards که پیش‌تر برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی منتشر شده است هم اکنون برای نینتندو سوییچ نیز در دسترس قرار دارد. در ادامه با تماشا کردن تریلر هنگام عرضه آن می‌توانید نگاهی به گیم پلی جذاب آن بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و سبک هیجان انگیز آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده