// یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

فروش بازی Tekken 7 از مرز سه میلیون نسخه عبور کرده است

کاتسوهیرو هارادا، کارگردان مجموعه بازی‌های Tekken با انتشار یک توییت اعلام کرد که بازی Tekken 7 بیش از سه میلیون نسخه فروش داشته است.

بازی Tekken 7 به عنوان نهمین بازی سری Tekken در سال تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۲ خرداد ۱۳۹۶) توسط کمپانی Bandai Namco (باندای نامکو) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد. در این بازی که اتفاقات پس از بازی Tekken 6 را روایت می‌کند و روی اتفاقات منتهی به آخرین نبرد هیهاچی میشیما و کازویا میشیما تمرکز دارد، با المان‌های جدیدی مانند Rage و Power Crush آشنا می‌شویم. پیش از این خبر‌هایی از میزان فروش بازی Tekken 7 منتشر شده است که نشان از استقبال مخاطبین از این بازی دارند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کاتسوهیرو هارادا، کارگردان مجموعه تکن با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر جدید‌ترین آمار فروش این بازی را اعلام کرده است.

کاتسوهیرو هارادا در متن توییت خود اعلام کرده است که بازی Tekken 7 پیش از آنکه یک سال از عرضه این بازی روی کنسول‌های خانگی و پلتفرم PC بگذرد، توانسته است بیش از سه میلیون فروش را تجربه کند. همچنین وی در ادامه به این نکته اشاره کرده است که با میزان فروش ذکر شده، فروش کلی سری Tekken به بیش از ۴۷ میلیون نسخه رسیده است. در مقام مقایسه می‌توان از سری Street Fighter نام برد که فروش کلی ۴۵.۸ میلیون نسخه گزارش شده است.

از دیگر خبرهای مرتبط با بازی Tekken 7 می توان به معرفی فصل دوم این بازی در جریان فینال مسابقات EVO اشاره کرد. این فصل که از تاریخ ۱۵ شهریور آغاز شده است، علاوه بر بهبود تعادل بازی، شخصیت‌هایی همچون Anna Williams، Lei Wulong و Negan (از سریال The Walking Dead) را در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد داد. شخصیت‌های Anna Williams و Lei Wulong هم‌اکنون از طریق خرید جدا‌گانه (۶ دلار به ازای هر شخصیت) و خرید Season Pass فصل دوم (با قیمت ۳۰ دلار) قابل استفاده هستند. علاوه بر این در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) رویداد Tekken World Tour Finals برگزار خواهد شد.

آن دسته از کاربران کنسول PS4 که هنوز بازی Tekken 7 را خریداری نکرده‌اند، می‌توانند تا روز سه شنبه این بازی را با ۶۰ درصد تخفیف و با قیمت ۲۰ دلار خریداری کنند. نسخه استاندارد این بازی در فروشگاه‌های استیم و مایکروسافت با ترتیب به قیمت ۴۰ دلار و ۵۰ دلار به فروش می‌رسد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده