نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

بازی مارک روفالو در نقش دوقلوها در سریال جدید شبکه HBO با نام I Know This Much is True

مارک روفالو قرار است نقش دوقلوها را در مینی سریال جدید شبکه HBO با نام I Know This Much is True بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارک روفالو قرار است در مینی سریال جدید شبکه HBO نقش دوقلوها را بازی کند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، I Know This Much is True (می‌دانم این اندازه حقیقت دارد)، نام این مینی سریال درام است که براساس یک رمان به همین نام اثر والی لمب، ساخته می‌شود و روفالو قرار است نقش‌های اصلی آن را بازی کند. درک سیانفرنس، کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم The Light Between Oceans (نوری در میان اقیانوس‌ها)، فیلم The Place Beyond the Pines (مکانی آن سوی کاج‌ها) و فیلم Blue Valentine (ولنتاین غمگین)، وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی سریال I Know This Much is True را بر عهده دارد و او به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در آن حضور خواهد داشت. طبق خلاصه داستان منتشر شده از سریال:

سریال I Know This Much is True یک داستان خانوادگی است که این سریال داستان برادران دوقلوی همسان به‌نام‌های دومینیک و توماس بریدسی را دنبال می‌کند که نقش هر دو را مارک روفالو بازی خواهد کرد. این سریال یک داستان حماسی از خیانت، فداکاری و بخشش در قرن بیستم میلادی را روایت خواهد کرد.

علاوه بر بازی در نقش دوقلوها، روفالو به‌همراه لمب، به‌عنوان تهیه کننده نیز در سریال I Know This Much is True حضور خواهد داشت. روفالو بیشتر برای بازی در نقش بروس بنر ملقب به هالک در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود و او امسال در فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) این نقش را بار دیگر بازی کرد و برای نقش آفرینی دوباره در فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) که سال آینده اکران می‌شود، نیز حضور دارد. همچنین روفالو سه بار و برای بازی در فیلم‌هایی چون فیلم The Kids Are All Right (بچه‌ها حالشان خوب است)، فیلم Foxcatcher (فاکس‌کچر) و فیلم Spotlight (اسپات‌لایت)، نامزد دریافت جایزه اسکار شده است، اما او تاکنون این جایزه را نبرده است. روفالو سابقه حضور در دنیای تلویزیون را نیز در کارنامه خود داشته و او در فیلم The Normal Heart (قلب طبیعی) که در سال ۲۰۱۴ از شبکه HBO منتشر شد، نیز به ایفای نقش پرداخته است که برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه امی شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده