// سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

پلی استیشن در رویداد هفته بازی‌های پاریس، میزبان مسابقات Continental Cup بازی FIFA 19 خواهد بود

کمپانی سونی اعلام کرده است که پلی استیشن در رویداد هفته بازی‌های پاریس میزبان مسابقات Continental Cup بازی FIFA 19 خواهد بود و شما می‌توانید در خانه به رقابت بپردازید!

طبق جدیدترین اخبار بازی منتشر شده، کمپانی سونی اعلام کرده است که پلی استیشن، میزبان مسابقات Continental Cup بازی FIFA 19 در رویداد هفته بازی‌های پاریس خواهد بود. نکته‌ی جالب این مسابقات این است که بازیکنان می‌توانند در خانه به رقابت با سایرین بپردازند. هفته بازی‌های پاریس در تاریخ چهار آبان ماه (۲۶ اکتبر) آغاز می‌شود و تا تاریخ ۶ آبان ماه (۲۸ اکتبر) ادامه دارد.

Continental Cup اولین مسابقات بازی FIFA 19 است که برگزار می‌شود؛ جایی که ۳۲ بازیکن برای کسب امتیاز برای حضور در مسابقات EA Sports FIFA 19 Global Series Playoffs با یکدیگر رقابت خواهند کرد. همچنین برنده مسابقات Continental Cup، جایزه‌ای نقدی را دریافت خواهد کرد. در کنار این موارد، برنده مسابقات، برای مشاهده‌ی فینال لیگ قهرمانان اروپا که در مادرید اسپانیا برگزار می‌شود، دعوت خواهد شد.

مسابقات انتخابی Continental Cup از تاریخ ۱۴ مهر ماه (۶ اکتبر) آغاز می‌شود و تا تاریخ ۲۲ مهر ماه (۱۴ اکتبر) هم ادامه دارد. در این بازه زمانی بازیکنان برای پیوستن به جمع ۳۲ بازیکن برتر، با یکدیگر رقابت خواهند کرد. مسابقات نهایی Continental Cup از طریق شبکه‌های توییچ، یوتیوب، توییتر و فیسبوک نمایش داده می‌شود. لازمه‌ی حضور در مسابقات این است که حساب کاربری شما در پلی استیشن 4، اشتراک پلی استیشن پلاس داشته باشد و بازی FIFA 19 را هم خریداری کرده باشید. همچنین سن شما باید بالای ۱۶ سال باشد و بتوانید در صورت پیوستن به جمع ۳۲ بازیکن، به یک کشور دیگر سفر کنید.

در این میان اشاره کنم که مسابقات انتخابی Continental Cup، به شکلی است که بازیکنان در خانه هم می‌توانند به رقابت با سایر بازیکن‌ها بپردازند و زمانی که به جمع ۳۲ بازیکن نهایی پیوستند، باید به شهر پاریس برای حضور در مسابقات نهایی سفر کنند. در ادامه مشخص شده است که از هر منطقه، تنها یک نفر به جمع ۳۲ بازیکن نهایی می‌پیوندد (به عبارتی ۳۲ منطقه و ۳۲ نماینده). مسابقات هم به صورت تک حذفی و در قالب Best of 3 برگزار می‌شوند و بازیکنان از طریق تیم‌های‌شان در بخش فیفا آلتیمیت تیم، بازی خواهند کرد.

در ادامه می‌توانید جوایز بازیکنان برتر را مشاهده کنید. در کل ۵۰ هزار یورو جایزه نقدی برای این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده است.

  • نفر اول: ۲۰ هزار یورو
  • نفر دوم: ۱۰ هزار یورو
  • نفر سوم و چهار: چهار هزار یورو
  • نفر پنجم تا هشتم: دو هزار یورو
  • نفر نهم تا شانزدهم: ۵۰۰ یورو

همچنین امتیازات بازیکنان برتر به شکل زیر است

  • نفر اول: ۸۰۰ امتیاز
  • نفر دوم: ۴۵۰ امتیاز
  • نفر سوم و چهارم: ۳۱۵ امتیاز
  • نفر پنجم تا هشتم: ۱۵۰ امتیاز
  • نفر نهم تا شانزدهم: ۱۱۰ امتیاز
  • نفر هفدهم تا سی و دوم: ۸۰ امتیاز

در انتها می‌توانید تریلر تهیه شده برای مسابقات Continental Cup 2018 را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده