نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

بازی Reigns: Game of Thrones امروز برای کامپیوتر و موبایل منتشر می‌شود

آخرین نسخه مجموعه Reigns با محوریت بازی تاج و تخت از امروز در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

سری بازی‌های Reigns در طول دو سالی که از آغاز به کار این مجموعه می‌گذرد، به محبوبیت بالایی رسیده‌اند و توانسته‌اند ترکیب جذابی از یک اثر متفاوت کارتی و حال و هوای پادشاهی و قرون وسطی ارائه دهند. حدود دو ماه قبل نسخه جدید این مجموعه معرفی شد و طرفداران «بازی تاج و تخت» از امروز می‌توانند به تجربه Reigns: Game of Thrones بپردازند.

بازیکن در این نسخه هدایت شخصیت‌های معروف کتاب‌های «ترانه یخ و آتش» نوشته جرج آر آر مارتین و سریال ساخته شده بر اساس آن‌ها را برعهده می‌گیرد؛ از سرسی لنیستر تا جان اسنو و دنریس تارگرین و شخصیت‌های دیگری که در طول بازی نسبت به ارتباطاتی که با سایر افراد برقرار می‌کنید یا نبردهایی که برای فتح هفت پادشاهی انجام می‌دهید، در دسترس قرار می‌گیرند. این نسخه Reigns هم مثل بازی‌های قبلی تم سیاسی دارد و باید در حالی که برای مبارزه با رقبای سیاسی خود تلاش می‌کنید، تمرکز زیادی هم روی حفظ نیروهای خود بگذارید. موضوعی که استراتژی‌های هوشمندانه‌ای می‌طلبد و بازیکن باید تعادل خوبی بین بخش‌های مختلف ایجاد کند.

دانلود ویدیو از آپارات

در ادامه به بخشی از ویژگی‌های بازی می‌پردازیم:

  • شخصیت‌های بزرگ و قدرتمند: افراد مختلفی به دنبال رسیدن به تخت آهنین هستند، از سرسی لنیستر، تیریون لنیستر و سانسا استارک تا جان اسنو و دنریس تارگرین. با پیشروی در بازی می‌توانید هدایت این پادشاه‌ها و ملکه‌ها را برعهده بگیرید و در طول داستان هر کدام با چالش‌ها و ماجراهای جالبی همراه شوید.
  • از قدرت خود استفاده کنید: کارت‌ها را به چپ و راست حرکت دهید تا سرنوشت وستروس را عوض کنید. شما می‌توانید با توجه به شرایط موجود و اتفاقات و درخواست‌های بقیه شخصیت‌ها، تصمیم دلخواه را بگیرید و اگر شخصیتی بیش از حد مزاحم شما شد هم کارت او را پاره کنید و نفس راحتی بکشید؛ البته فراموش نکنید که هر تصمیمی عواقب خود را خواهد داشت.
  • وستروس را تغییر دهید: شما می‌توانید تفاوت‌های زیادی در وستروس ایجاد کنید که از فضای کتاب و مجموعه تلویزیونی هم فراتر روند. مثلاً به وسیله سرسی پرستشگاه مذهبی Great Sept of Baelor را بازسازی کنید یا با ازدواج سانسا استارک و جیمی لنیستر، آینده متفاوتی را برای هفت پادشاهی رقم بزنید.
  • مینی‌گیم‌های سلطنتی: حتی قدرتمندترین حکمرانان هم گاهی نیاز دارند از استرس‌های سلطنت فاصله بگیرند و به تفریح و خوش‌گذرانی بپردازند. از شمشیربازی گرفته تا دعوا در میخانه را می‌توان در بازی تجربه کرد که البته آن‌ها هم عواقب خاص خود را دارند.
  • بازی‌ای عظیم‌تر از همیشه: طرفداران سری Reigns می‌توانند منتظر تجربه بزرگترین و عمیق‌ترین نسخه این مجموعه باشند که با داستان‌های متنوع و جدید آن‌ها را غافلگیر می‌کند.
  • موسیقی‌های معروف بازی تاج و تخت: در حالی که سرنوشت وستروس را تغییر می‌دهید، از موسیقی‌های زیبا و گوش‌نواز سری HBO لذت ببرید که توسط رامین جوادی ساخته شده‌اند.

Reigns: Game of Thrones توسط استودیو Nerial ساخته شده است و دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) آن را با قیمت ۳.۹۹ دلار برای کامپیوتر، اندروید و iOS منتشر می‌کند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده