// چهار شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

مشکل کرش کردن پلی استیشن 4 پس از دریافت پیام ناشناس رفع شد

کمپانی سونی اعلام کرده است که مشکل کرش کردن پلی استیشن 4 از طریق یک پیام ناشناس را رفع کرده است.

چندی پیش بود که کاربران ردیت اعلام کردند که گلیچ جدیدی را در پلی استیشن 4 مشاهده کرده‌اند. این گلیچ باعث می‌شد کنسول کاربران کرش کند و تنها راه فرار از حلقه‌ی کرش‌های متوالی، اعمال تنظیمات کارخانه بود. حال طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، سونی مشکل مربوطه را حل کرده است و اگر پیام ناشناسی را دریافت کردید، کنسول شما دچار مشکل نمی‌شود. دلیل این اتفاق استفاده از کلمات و حروف‌هایی بوده است که کنسول قادر به شناسایی آن‌ها نیست و کنسول فرد دریافت کننده دچار مشکل کرش کردن می‌شد.

در گذشته تنها راه رهایی از مشکل ذکر شده، این بود که تنظیمات پیام‌های خود را روی حالت خصوصی بگذارید که در این حالت تنها دوستان‌تان قادر به پیام دادن بودند. همچنین کنسول را به تنظیمات کارخانه برگردانید تا مشکل رفع شود. این در حالی است که سونی روش بهتری را ارائه کرده است که در جریان آن می‌توانید کنسول را بدون نیاز به تنظیمات کارخانه، در حالت عادی قرار بدهید. کمپانی سونی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که کاربران PS4 ابتدا می‌توانند از طریق برنامه موبایل پلی‌استیشن، پیام ناشناسی دریافتی را پاک کنند. در ادامه وارد Safe Mode کنسول شوند و با انتخاب گزینه پنجم، مشکل مربوطه را حل کنند.

در انتها سونی اعلام کرده است که اگر کاربری را مشاهده کردید که از این نوع پیام‌ها استفاده می‌کند، از طریق بخش ابزار گزارش، آن را به سونی گزارش دهید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده