// یکشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۹

گلیچ جدید پلی استیشن 4 کاربران را مجبور به اعمال تنظیمات کارخانه کرد

تعدادی از کاربران ردیت اعلام کرده‌اند که پس از دریافت یک پیغام خصوصی در کنسول‌شان، پلی استیشن 4 آن‌ها فریز شده است و مجبور به اعمال تنظیمات کارکاخه شده‌اند.

به نظر می‌رسد کاربران گلیچ جدیدی را در کنسول پلی استیشن 4 مشاهده کرده‌اند. در جریان این گلیچ، عده‌ای از کاربران به خاطر دریافت پیام، کنسول‌شان فریز شده است و مجبور به اعمال تنظیمات کارخانه (Factory Reset) شده‌اند. عده‌ای از کاربران ردیت اعلام کرده‌اند که تنظیمات پیام‌های خود در PS4 را روی حالت خصوصی بگذارید؛ زیرا آن‌ها پیغامی را دریافت کرده‌اند که با باز کردن‌شان، کنسول‌شان هنگ کرده است و مجبور شده‌اند کنسول خود را به تنظیمات کارخانه برگردانند. نکته‌ی جالب این است که کاربران ردیت در این مورد اعلام کرده‌اند که بعضی از آن‌ها قادر به حذف پیام مورد نظر از طریق برنامه موبایل پلی استیشن نیستند. این در حالی است که عده‌ای دیگر، توانسته‌اند این پیام ناشناس را پاک کنند.

Huntstarck، یکی از کاربران ردیت، در این باره می‌گوید:

حتی پاک کردن پیام از طریق برنامه پلی‌استیشن هم امکان پذیر نیست. من در حال تجربه‌ی بازی Rainbow Six Siege بودم که یکی از بازیکنان تیم حریف از یک حساب کاربری ساختگی استفاده کرد و یک پیام را برای تمامی اعضای تیم من فرستاد. همه‌ی ما کنسول‌مان فریز کرد و مجبور شدیم آن را به تنظیمات کارخانه برگردانیم. تنها یکی از اعضای تیم من به این مشکل بر نخورد؛ زیرا تنظیمات حساب کاربری‌اش روی حالت خصوصی بود. پیشنهاد می‌کنم سریعا تنظیمات پیام‌های خود را روی حالت خصوصی قرار بدهید.

یکی دیگر از کاربرهای ردیت در این باره افزود:

من در حین تجربه‌ی بازی Rocket League به این مشکل برخورد کردم. یک پیام ناشناس دریافت کردم و بعد از گذشت یک دقیقه کنترلر و کنسول من فریز کرد و نمی‌توانستم هیچ کار خاصی را انجام بدهم. حتی نمی‌توانم به صفحه‌ی Home کنسول برگردم و مدام با بخش «گزارش خطا» روبه‌رو می‌شوم.

کمپانی سونی هنوز در این مورد بیانیه‌ای را منتشر نکرده است. با این حال بهترین راه این است که وارد تنظیمات حساب کاربری و پیام‌های خود شوید و آن را روی حالت خصوصی قرار بدهید. نظر شما کاربران زومجی در مورد این گلیچ جدید چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده