// سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

لوکاس فیلم ساخت نسخه غیر رسمی بازی Starwars به دست طرفداران را متوقف کرد

نسخه بازسازی شده Star Wars: Knights of the Old Republic یعنی بازی Aperion که به دست طرفداران در حال ساخت بود از سوی لوکاس فیلم متوقف شد.

Aperion در واقع نسخه بازسازی شده بازی استودیو بایوور (Bioware) یعنی Star Wars: Knights of the Old Republic است که در موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 ساخته شده است. در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که کمپانی لوکاس فیلم (Lucasfilm) این پروژه را متوقف کرده است.

سازندگان این پروژه یعنی استودیو پوئم (Poem) اعلام کرد که نامه‌ای از کمپانی لوکاس فیلم در رابطه با متوقف کردن این پروژه دریافت کرده‌اند و در پستی در توییتر نوشت:

پستی که امروز منتشر می‌کنم بار غمگین بسیار برای من دارد. به تازگی نامه‌ای از لوکاس فیلم دریافت کرده‌ام که از ما درخواست کرده‌اند که هر چه سریع‌تر ساخت پروژه خود را متوقف کنیم. پس از چند روز  و بررسی تمام راه‌هایی که امکان داشت این پروژه را زنده نگه داریم متوجه شدم که راهی برای ما باقی نمانده است. ما انتظار این روز را می‌کشیدیم. قدرت همیشه شما را همراهی کند (اصطلاح جنگ ستارگان).

نامه یاد شده در حالی که برای رهبر این پروژه یعنی تایلور تراتر فرستاده شده است در آن از ذوق و شوق استودیو پوئم به این مجموعه سپاسگزاری شده است. پیش از آن هم لوکاس فیلم در مورد استفاده غیر قانونی از امتیاز یک مجموعه سخن گفته بود. در ادامه می‌توانید نامه یاد شده را مشاهده کنید. کمپانی لوکاس فیلم در این نامه تاکید داشت که آنها «دارنده انحصاری امتیاز سری استاروارز» و تمامی محتوای مشابه به آن هستند و ساخت پروژه دیگری از این مجموعه امکان دارد که طرفداران را گمراه کند.

لوکاس فیلم از استودیو پوئم خواست که تا تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر ماه) وب سایت و توسعه این پروژه متوقف شود. در حال حاضر گویا وب سایت این بازی بسته شده است. برای آشنایی بیشتر با این پروژه می‌تواند در ویدیو پایین نگاهی به آن بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازی‌هایی که به دست طرفداران ساخته می‌شود، با زومجی در میان بگذارید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده