نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار نسخه نهایی بازی موبایل Assassin’s Creed Rebellion

کمپانی یوبی‌سافت تاریخ انتشار نسخه نهایی بازی Assassin’s Creed Rebellion را که سال پیش معرفی شده بود، اعلام کرد. 

سال گذشته، یوبی‌سافت یک بازی موبایل از سری اسسینز کرید با نام Assassin’s Creed Rebellion معرفی کرد و این بازی، حتی به‌صورت محدود در برخی مناطق هم در دسترس گرفت و ما هم در زومجی، آن را معرفی کردیم. حال در جدید‌ترین اخبار بازی موبایل، تاریخ انتشار نسخه نهایی و عمومی این بازی هم اعلام شده است و بر این اساس، بازی اندروید و آیفون Assassin’s Creed Rebellion، در تاریخ ۱۲ آبان رسما منتشر خواهد شد. 

این بازی موبایل توسط استودیو Behaviour Interactive ساخته شده است که پیش از این، بازی‌هایی چون Fallout Shelter را هم ساخته است. در Assassin’s Creed Rebellion، شاهد اسسین‌هایی از نسخه‌های مختلف مجموعه هستیم که از جمله آن‌ها، می‌توان به اتزیو یا حتی آگیلار از فیلم اسسینز کرید اشاره کرد. در این بازی بازیکنان باید گروه اسسین‌های خودشان را با انجام دادن کار‌هایی مثل ساخت و ساز یا مدیریت بخش‌های مختلف، گسترده‌تر کنند و برخلاف نسخه‌های اصلی مجموعه که در سبک اکشن/ماجراجویی جهان‌باز قرار می‌گیرند، Assassin’s Creed Rebellion یک بازی با ترکیبی از المان‌های نقش آفرینی و استراتژی است. 

در صورت تمایل، می‌توانید از همین امروز برای تجربه این بازی، پیش ثبت‌نام کنید. به‌گفته سازندگان، اگر تعداد پیش ثبت‌نام‌های بازی، به رقم ۵۰۰ هزار نفر برسد، هر بازیکنی که در ۱۰ روز اول انتشار Assassin’s Creed Rebellion را دانلود و تجربه کند، ۳۰۰ Helix Credit و ۵ هزار سکه دریافت خواهد کرد. البته هرچه تعداد افرادی که پیش ثبت‌نام کنند بیش‌تر باشد، این جوایز بهتر هم خواهند شد و در بهترین حالت، اگر تعداد این افراد از مرز سه میلیون نفر عبور کند، شخصیت ماریو آئودیتوره در اختیار تمام بازیکنان قرار خواهد گرفت. همچنین در زمان انتشار بازی، یک رویداد با حال و هوای یونان در بازی جریان خواهد داشت که هدف از آن، به‌نوعی جشن گرفتن انتشار نسخه Odyssey است. 


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده