نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Best Sniper: Shooting Hunter 3D

بازی Best Sniper: Shooting Hunter 3D قصد دارد شما را در یک اتمسفر آخرالزمانی، به شکار دایناسورها ببرد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بازی‌های موبایل شوتر اول شخص در سبک تک تیراندازی همیشه از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل به شمار می‌روند. این بازی‌ها به واسطه محیط، گرافیک و گیم‌پلی خوب‌شان همیشه طرفداران به‌خصوص خود را داشته‌اند. در این میان، بازی Best Sniper: Shooting Hunter در رابطه با ماموریت یک تک تیرانداز حرفه‌ای در رابطه با از بین بردن دایناسورهای تازه متولد شده است که در قرن بیست و یکم به تمدن بشری حمله کرده‌اند. این بازی به طور واضحی کاربر را در یک فضای آخرالزمانی قرار می‌دهد؛ فضایی که در آن نشانه‌های واضحی مبنی بر رخ دادن وقایع بازی در قرن بیست و یکم وجود دارد و شاید واضح‌ترین این نشانه‌ها مجسمه آزادی تا نیمه فرورفته در زمین محسوب شود. شما در این بازی یک تک‌تیرانداز حرفه‌ای هستید که سعی در شکست دادن این دایناسورهای غول‌پیکر و مسافر زمان دارد؛ تک‌تیراندازی که به ظرف انرژی محدود است و باید حواس‌اش به مهمات‌اش باشد تا یک‌باره وسط ماموریت کم نیاورد. با شرکت در هر مرحله نوار مربوط به انرژی کاراکترتان کمی خالی می‌شود و باید برای پر شدن آن مدتی صبر کنید؛ البته با زمان‌بندی و استفاده‌ی درست از انرژی‌تان خیلی راحت با این موضوع کنار خواهید آمد. نحوه‌ی پیش‌برد بازی به گونه‌ای است که شما مجبور خواهید شد برای جلو رفتن در بازی سلاح خود را ارتقا دهید؛ چرا که هرچه بیشتر پیش بروید باید با دایناسورهای خفن‌تر و گنده‌تری سر و کله بزنید.

شما در این بازی یک تک‌تیرانداز حرفه‌ای هستید که باید به مصاف دایناسورها برود

مهم‌ترین بخش گیم‌پلی این بازی، چگونگی استفاده از سلاح‌تان است. شما به‌عنوان یک تک‌تیرانداز در زمینه استفاده از سلاح‌تان آزادی عمل خوبی خواهید داشت؛ می‌توانید دوربین سلاح را به طرز بسیار جالبی زوم کنید، یا اینکه با استفاده از قابلیتی جالب اعضای داخلی بدن هدف را ببینید تا بتوانید دقیقا به مغز، شش‌ها یا قلب‌اش شلیک کنید. البته هر حیوانی یک نقطه ضعف خاص دارد؛ برای نمونه برخی از حیوانات با ضربه به مغز زودتر می‌میرند و این در حالی است که نقطه ضعف برخی دیگر شش‌های‌شان است. این نقاط ضعف نقش بسیار مهمی در پیش‌برد بازی ایفا می‌کنند. قبل از شروع هر مرحله از بازی برا‌ی‌تان مشخص می‌شود که نقطه ضعف هدف‌تان چیست و اگر تیر اول‌تان را به جایی به غیر از نقطه‌ی ضعف‌اش بزنید متوجه حضور شما خواهد شد و به سمت‌تان حمله‌ور می‌شود. در این شرایط البته با یکی از جالب‌ترین مکانیک‌های گیم‌پلی بازی آشنا خواهید شد: وقتی یک دایناسور به‌تان حمله می‌کند یک سیستم جالب در بازی فعال می‌شود؛ سیستمی که به‌واسطه‌ی آن بازی از حالت اول شخص به سوم شخص می‌رود و به شما این اجازه را می‌دهد تا آخرین شانس‌تان را برای از پا درآوردن این حیوان امتحان کنید. بازی همچنین اجازه‌‌ی حرکت به طرفین را نیز به کاربر می‌دهد که این سیستم حرکتی صرفا در جهت تغییر زاویه‌ی دوربین کاربرد دارد.

بازی موبایل Best Sniper

بازی در کل ۶ نقشه اصلی دارد و هرکدام از این نقشه‌ها حدود ۳۵ مرحله را شامل می‌شوند. علاوه بر این مراحل، یک قسمت به نام مرحله روزانه نیز وجود دارد که هر روز چالش‌های جدیدی برای‌تان خواهد داشت. برای نمونه یکی از این مراحل Prey Hunting نام دارد که طی آن باید در یک زمان معین تعدادی دایناسور را از پای دربیاورید که در این مرحله مشخصا سرعت عمل حرف اول را می‌زند. سطح سختی مراحل در بازی نیز به مرور و با پشت سر گذاشتن هر مرحله بیشتر خواهد شد. خود بازی نیز پیش از شروع مراحل دشوارتر به‌تان پیشنهاد می‌دهد که چه تغییراتی روی سلاح‌تان اعمال کنید تا بتوانید مرحله را با موفقیت به اتمام برسانید. بازی سلاح‌های متنوعی در اختیارتان قرار می‌دهد؛ به‌طوری که در مجموع چهارده تفنگ مختلف دارد که برخی‌های‌شان را صرفا با پرداخت پول درون بازی می‌توانید تهیه کنید و برخی دیگر را با رسیدن به سطحی معین و استفاده از پول درون بازی می‌توان به دست آورد. هر کدام از این تفنگ‌ها نیز بسته به میزان هزینه‌ای که می‌کنید امکانات و قابلیت‌های متفاوتی در اختیارتان خواهند گذاشت.

مهم‌ترین بخش گیم‌پلی این بازی، چگونگی استفاده از سلاح‌تان است

بازی در زمینه گرافیک عملکرد خوبی دارد. طراحی محیط‌ها، بافت‌ها و دایناسور‌ها، سلاح‌ها همه و همه در سطح خوبی قرار دارند. بازی به واسطه گرافیک هنری خوب‌اش محیط‌های متنوع و چشم‌نوازی را برای کاربر به نمایش می‌گذارد. یکی از زیباترین افکت‌های گرافیک بازی نور آفتاب است؛ آفتابی که با چرخش زاویه دید شما شدت‌اش کم و زیاد می‌شود و یکی از زیباترین جلوه‌های گرافیکی بازی به شمار می‌رود. بازی در زمینه گرافیک فنی از مشکلات اندکی رنج می‌برد، اما در مجموع عملکرد بدی ندارد و راضی‌کننده ظاهر می‌شود. یکی از جذاب‌ترین اتفاقات گرافیکی در بازی صحنه‌های سینماتیک شلیک آخرتان است؛ جایی که دوربین از حالت اول شخص به سوم شخص می‌رود و با دنبال کردن رد گلوله، کاربر را به تماشای پاشیدن خون در هوا دعوت می‌کند. چنین موارد گرافیکی و جذابی در مورد تفنگ‌ها و ریلود یا شلیک کردن‌شان هم وجود دارد. بازی از موسیقی و صداگذاری خیلی خوبی بهره می‌برد؛ موسیقی‌ای که خیلی خوب شما را در اتمسفر بازی غرق می‌کند. صداگذاری بازی آنقدر خوب است که در جریان انجام بازی می‌تواند استرس زیادی به‌تان وارد کند و شما را وارد فضای آخرالزمانی و ریتم سریع خودش بکند.

بازی موبایل Best Sniper

بازی  Best Sniper: Shooting Hunter 3D یک بازی شوتر اول شخص است که با ارائه یک فضای اخرالزمانی کاربر را به شکار دایناسور می‌برد. این بازی با ترکیب یک گیم‌پلی بسیار خوب و گرافیکی عالی تمام سعی خود را در سرگرم کردن کاربر می‌کند. این بازی برای سیستم عامل اندروید در دسترس کاربران است. شما نیز می‌توانید با استفاده از لینک زیر و از طریق پلی استور این بازی را دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید Best Sniper: Shooting Hunter 3D


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده