// دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰

تریلر جدید بازی Grapple Force Rena منتشر شد

استودیو GalaxyTrail تریلر جدیدی از ساخته جدید خود در سبک پلتفرمر یعنی بازی Grapple Force Rena منتشر کرد.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو GalaxyTrail (گلکسی تریل) که با عرضه بازی Freedom Planet توانست نظر مثبت منتقدین و مخاطبین را جلب کند، تریلری از تازه‌ترین محصول خود یعنی بازی Grapple Force Rena منتشر کرده است.

در این تریلر با شخصیت اصلی بازی که رینا نام دارد، همراه می‌شویم و ماجراجویی‌های او در جهان‌های مختلف را مشاهده می‌کنیم. او در این دنیا‌ها با دشمنان و باس‌های مختلفی رو‌به‌رو می‌شود و به نبرد با آن‌ها می‌پردازد. مکانیک اصلی بازی مبتنی بر بهره‌گیری از دستبند‌هایی بوده که رینا قادر است از آن‌ها به‌عنوان قلاب استفاده کند و موانع مختلف را پشت سر بگذارد. با استفاده از این دستبند‌ها رینا می‌تواند از دیوار بالا برود، تاب بخورد، اهرم‌ها را بکشد، اشیا را بردارد و پرتاب کند و با دشمنانش بجنگد. جدید‌ترین تریلر بازی Grapple Force Rena را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود تریلر از آپارات

بازی Grapple Force Rena در سبک اکشن پلتفرمر دو بعدی است که توسط تیم اشلی جنکینز ساخته شده و استودیو گلکسی تریل وظیفه انتشار آن را بر‌ عهده دارد. از لحاظ جلوه‌های بصری می‌توان این بازی را هم‌رده با آثار مشهور سبک پلتفرمر از جمله Mega Man و Mario Bros دانست. بازی مذکور در ابتدا برای اجرا در مرورگر‌ها برنامه‌ریزی شده بود، اما نهایتا به‌واسطه حمایت استودیو گلکسی تریل به یک بازی کامل تبدیل شد. برای ساخت بازی Grapple Force Rena از موتور Construct 2، محصول کمپانی Scirra استفاده شده است.

بازی Grapple Force Rena در فصل پاییز سال جاری روی پلتفرم‌های ویندوز، مک و لینوکس عرضه خواهد شد. با مراجعه به وب‌سایت رسمی این بازی می‌توانید نسخه دمو آن را که در قالب یک بازی مبتنی بر مرورگر در دسترس است، تجربه کنید. این نسخه علاوه بر ماوس و کیبورد، از گیم‌پد و کنترلر‌های لمسی نیز پشتیبانی می‌کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده