نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Guitar Band Battle

در بازی موبایل Guitar Band Battle گروه موسیقی خود را می‌سازید و روی استیج به رقابت با باندهای موسیقی دیگران می‌روید.

بازی‌های موبایلی رقابتی بسیاری وجود دارند که بازیکن به صورت آنلاین در مقابل یک بازیکن دیگر رقابت می‌کند و سعی می‌کند با آیتم‌هایی که در اختیار دارد حریف را شکست بدهد. بازی موبایل Guitar Band Battle یکی از این بازی‌هاست که یک بازی جدید و خلاقانه در این سبک محسوب می‌شود. در این بازی، بازیکن گروه موسیقی راک خود را می‌سازد و به رقابت با بازیکنان دیگر خواهد پرداخت. با معرفی این بازی اندروید و آیفون همراه زومجی باشید.

Guitar Band Battle

Guitar Band Battle

Guitar Band Battle

هسته اصلی بازی، موسیقی و نواختن گیتار برقی است

بازی اندروید Guitar Band Battle یک بازی شبیه سازی موسیقی آنلاین است که سبک آن شبیه بازی‌هایی چون Guitar Band و Guitar Hero است. روند گیم‌پلی بازی اینگونه است که ابتدا در یک گروه موسیقی قرار می‌گیرد و بازیکن با شکل و شمایل بازی آشنا می‌شود. پس از آموزش، بازیکن گروه موسیقی خود را تشکیل می‌دهد و او به عنوان نوازنده گیتار برقی در بند خود قرار می‌گیرد. پس از آن، گیمر موسیقی مورد نظر خود را از پلی لیست داخل بازی انتخاب می‌کند و به رقابت با یک گروه یا بازیکن دیگر می‌رود. در داخل مسابقه، چهار عدد کلید در پایین صفحه قرار گرفته است و تعدادی کلید دیگر به سمت پایین حرکت می‌کنند و بازیکن همزمان با رسیدن کلیدهای بالا، کلیدها را فشار می‌دهد و ساز گیتار برقی شروع به نواختن می‌کند. هرچه دقت درست فشردن کلیدها بالاتر باشد، بازیکن امتیاز بیشتری کسب خواهد کرد. در آخر بازی، هر بازیکن که میزان درصد دقتش در فشردن کلیدها نسبت به گیمر دیگر بیشتر باشد، او به عنوان برنده رقابت انتخاب خواهد شد و جوایزی را کسب خواهد کرد. جوایز بازی شامل xp بیشتر برای ارتقای سطح بازیکن، دریافت سکه و الماس است. بازیکن می‌تواند با پرداخت سکه و الماس سطح گروه و نوازنده‌های خود را افزایش بدهد. بازیکن با پیشرفت سطح خود، به استیج بالاتر و سخت‌تر خواهد رفت و نوازندگان و سازهای جدیدی دریافت خواهد کرد. همچنین، بازیکن می‌تواند برای ارتقای گروه موسیقی خود، می‌تواند سطح نوازندگان خود را افزایش بدهد یا نوازندگان جدیدی را برای گروه خود استخدام کند.

Guitar Band Battle

Guitar Band Battle

Guitar Band Battle

هر بازیکن که میزان درصد دقتش در فشردن کلیدها بیشتر باشد، او برنده رقابت خواهد شد

بازی آیفون Guitar Band Battle دارای گرافیکی انیمیشنی و حالتی واقع‌گرایانه است. سازها و چهره‌ نوازندگان به خوبی کار شده است که یکی از نقاط قوت بازی محسوب می‌شود. موسیقی بازی، اصلی‌ترین بخش و در واقع هسته اصلی بازی محسوب می‌شود. موسیقی‌ها به خوبی تنظیم شده است و حس حضور در یک باند موسیقی را به خوبی به بازیکن القا می‌کند. پلی لیست بازی دارای تنوع بالایی است و با رفتن به استیج‌های بالاتر، موسیقی‌های جدیدی به بازی اضافه خواهد شد. صداگذاری بازی هم به خوبی و بدون نقص صداگذاری شده و صداهای سازها به بهترین نحو ضبط شده است. لازم به ذکر است، بازی Guitar Band Battle دارای سیستم خرید درون برنامه‌ای است و بازیکن می‌تواند با پول واقعی، سکه و الماس خریداری کند.

Guitar Band Battle

Guitar Band Battle

Guitar Band Battle

بازی Guitar Band Battle یک بازی هیجان‌انگیز و پرانرژی است. این بازی به علاقه‌مندان به موسیقی به خصوص سبک راک پیشنهاد می‌شود. پلی لیست متنوع، موسیقی‌های جذاب و گیم‌پلی روان آن باعث شده است بازیکن به خوبی با این بازی ارتباط برقرار کند. بازی Guitar Band Battle هم‌اکنون در فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ استور به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید این بازی موبایل را از طریق لینک‌های پایین دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Guitar Band Battle


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده