نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم A Wrinkle in Time منتشر شد

کمپانی والت دیزنی تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم مورد انتظار «چین خوردگی در زمان» (A Wrinkle in Time) را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم A Wrinkle in Time را منتشر کرده است. با وجود اینکه بیشتر این تصاویر را در دو تریلر قبلی این فیلم مشاهده کرده بودیم، اما در این تبلیغ تلویزیونی شاهد تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار نیز هستیم. اولین تریلر فیلم A Wrinkle in Time در تابستان امسال منتشر شد و ماه آبان امسال، والت دیزنی دومین تریلر این فیلم را منتشر کرد. شما در ادامه می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کارگردانی فیلم A Wrinkle in Time بر عهده ایوا دوورنی بوده است. او بیشتر برای کارگردانی فیلم Selma (سلما) شناخته شده که برای کارگردانی این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی جوایز گلدن گلوب شده بود. فیلم A Wrinkle in Time اقتباسی از رمانی علمی-تخیلی با همین نام، اثر مدلین ال انجل است که در سال ۱۹۶۲ میلادی منتشر شده بود. تاکنون این کتاب به بیش از ۳۵ زبان مختلف ترجمه شده و تا به امروز بیش از ۲۳ میلیون نسخه از این رمان در سراسر جهان به فروش رفته است. استورم رید، اپرا وینفری، ریس ویترسپون، میندی کالینگ، زک گالیفیاناکیس، کریس پاین، لوی میلر، گوگو امبتا-را، مایکل پنیا، اندره هالند، دریک مک‌کیب، بلمی یانگ، روان بلانچارد، دنیل مک‌فرسون و ویل مک‌کارمک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Wrinkle in Time حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم A Wrinkle in Time برای اکران در تاریخ ۹ مارس ۲۰۱۸ (۱۸ اسفند ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. کار ساخت موسیقی این فیلم نیز بر عهده رامین جوادی، آهنگساز سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، است. همچنین فیلم A Wrinkle in Time درجه سنی PG را نیز دریافت کرده است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جنیفر لی، نویسنده و کارگردان انیمیشن Frozen (فروزن) و جف استاکول بوده است. 


منبع Cmingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده