نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

دومین تریلر فیلم A Wrinkle in Time منتشر شد

والت دیزنی سرانجام دومین و جدیدترین تریلر فیلم مورد انتظار «چین خوردگی در زمان» (A Wrinkle in Time) را منتشر کرد.

کمپانی والت دیزنی (Walt Disney) اخیرا یک تیزر کوتاه و پوستر از فیلم A Wrinkle in Time منتشر و اعلام کرد که دومین تریلر این فیلم همزمان با برگزاری جوایز موسیقی آمریکا (American Music Awards) امسال پخش خواهد شد. حال همانطور که دیزنی وعده داده بود، والت دیزنی در حاشیه برگزاری این جوایز دومین تریلر فیلم A Wrinkle in Time را منتشر کرد. در این تریلر به دنیای فانتزی و تخیلی این فیلم سفر می‌کنیم و بیشتر با محیط‌های جادویی و همچنین شخصیت‌های این فیلم آشنا می‌شویم. این تریلر شما را به یک ماجراجویی حماسی در این دنیای زیبا و ترسناک دعوت می‌کند. اولین تریلر فیلم A Wrinkle in Time در تابستان امسال منتشر شده بود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

کارگردانی فیلم A Wrinkle in Time بر عهده ایوا دوورنی بوده است. او بیشتر برای کارگردانی فیلم Selma (سلما) شناخته شده که برای کارگردانی این فیلم نامزد جایزه بهترین کارگردانی جوایز گلدن گلوب شده است. فیلم A Wrinkle in Time اقتباسی از رمانی علمی-تخیلی با همین نام، اثر مدلین ال انجل است که در سال ۱۹۶۰ میلادی منتشر شده بود. استورم رید، اپرا وینفری، ریس ویترسپون، میندی کالینگ، زک گالیفیاناکیس، کریس پاین، لوی میلر، گوگو امبتا-را، مایکل پنیا، اندره هالند، دریک مک‌کیب، بلمی یانگ، روان بلانچارد و ویل مک‌کارمک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Wrinkle in Time حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم A Wrinkle in Time برای اکران در تاریخ ۹ مارس ۲۰۱۸ (۱۸ اسفند امسال) برنامه‌ریزی شده است. کار ساخت موسیقی این فیلم نیز بر عهده رامین جوادی، آهنگساز سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، است. همچنین فیلم A Wrinkle in Time اخیرا درجه سنی PG را نیز دریافت کرده است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جنیفر لی، نویسنده و کارگردان انیمیشن Frozen (فروزن) بوده است. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده