نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

اولین تریلر فیلم A Wrinkle in Time منتشر شد

کمپانی والت دیزنی پیکچرز اولین تریلر فیلم مورد انتظار چین خوردگی در زمان (A Wrinkle in Time) را منتشر کرد.

در حاشیه کنفرانس استودیوهای فیلمسازی کمپانی والت دیزنی پیکچرز در نمایشگاه D23 امسال که شنبه شب برگزار شد، دیزنی اولین تریلر فیلم A Wrinkle in Time را که اقتباسی از رمان مادلین لینگل است، منتشر کرد. این فیلم اقتباسی از رمانی علمی-تخیلی با همین نام است که در سال ۱۹۶۰ میلادی منتشر شده بود؛ اما بدیهی است که فضای فیلم و ظاهر کودکان نسبت به فضای کتاب نسبتا مدرن‌تر و امروزی‌تر شده باشد. در این تریلر به دنیای خیالی فیلم سفر می‌کنیم و با شخصیت‌های اصلی فیلم بیشتر آشنا می‌شویم. در اولین تریلر فیلم A Wrinkle in Time شاهد محیط‌های بسیار زیبا، ترسناک و فانتزی هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

علاوه بر این، والت دیزنی اولین پوستر رسمی فیلم A Wrinkle in Time را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

A Wrinkle in Time Poster

کارگردانی فیلم A Wrinkle in Time بر عهده ایوا دوورنی بوده است. او بیشتر برای کارگردانی فیلم Selma (سلما) شناخته شده که برای کارگردانی این فیلم نامزد جایزه بهترین کارگردانی جوایز گلدن گلوب شده است. استورم رید، اپرا وینفری، ریس ویترسپون، میندی کالینگ، زک گالیفیاناکیس، کریس پاین، لوی میلر، گوگو امبتا-را، مایکل پنیا، اندره هالند، دریک مک‌کیب، بلمی یانگ، روان بلانچارد و ویل مک‌کارمک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Wrinkle in Time حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دیزنی پیش از این در سال ۲۰۰۳ فیلم تلویزیونی A Wrinkle in Time را تولید کرد، اما تا سال ۲۰۰۴ این فیلم تلویزیونی منتشر نشد.

فیلم A Wrinkle in Time برای اکران در ۹ مارس ۲۰۱۸ (۱۸ اسفند ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جنیفر لی، نویسنده و کارگردان انیمیشن Frozen (فروزن) بوده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده