// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

سیستم پیشرفت در بازی Star Wars Battlefront II دستخوش تغییرات خواهد شد

استودی دایس اعلام کرده که در آینده نه چندان دور سیستم پیشرفت‌ بازی Star Wars Battlefront II را اصلاح خواهد کرد.

بازی Star Wars Battlefront II را می‌توان پرحاشیه‌ترین بازی سال ۲۰۱۷ میلادی دانست. بازی‌ای که از همان نسخه بتای آن، سر و صدای بازیکنان را به‌خاطر سیستم پرداخت درون برنامه‌ای خود درآورد. سیستم پیشرفت بازی به شکلی است که با خرید جعبه‌های داخل بازی، می‌توانید کارت‌های بازی را به‌راحتی به‌دست آورده و این امر، سبب قوی‌تر شدن بازیکنان می‌شود. با اینکه تا به حال استودیو دایس (EA Dice، سازنده بازی Star Wars Battlefront 2) تغییرات جزئی روی این بخش انجام داده است اما هنوز شاهد تاثیر پرداخت‌های درون برنامه‌ای روی پیشرفت بازیکنان هستیم.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، استودیو دایس اعلام کرده که در آینده نه‌چندان دور، سیستم پیشرفت بازی اصلاح خواهد شد تا مشکلات بازیکنان در این بخش به صورت کامل رفع شود. استودیو دایس اطلاعات دقیقی حول این تغییرات را اعلام نکرد و گفت که جزئیات تغییرات سیستم پیشرفت بازی در ماه مارس منتشر می‌شود. جدای از تغییرات سیستم پیشرفت بازی، در ماه آینده حالت جدیدی به نام Jetpack Cargo به بازی Star Wars Battlefront II اضافه خواهد شد. تیم سازنده اعلام کرده که Jetpack Cargo یک حالت هشت به هشت با مبارزات سریع و هیجان انگیز خواهد بود.

درانتها اعلام شد که به‌زودی فصل جدید بازی Star Wars Battlefront II‌ آغاز خواهد شد و تیم سازنده از فصل قبلی (The Last Jedi) درس‌های زیادی گرفته و قصد دارد در فصل جدید، مشکلات گذشته را رفع کرده و این بخش را بهبود بخشد. با تمام این تفاسیر باید منتظر بود و دید آینده بازی Star Wars Battlefront II به کجا ختم می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده