// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

تاریخ انتشار بازی Strikers Edge مشخص شد

کمپانی Playdius با انتشار تعدادی عکس، تاریخ انتشار بازی Strikers Edge را برای پلی استیشن 4 و پی سی مشخص کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی پلی‌دیوس (Playdius) اعلام کرد که پروژه استودیو فان پانچ گیمز (Fun Punch Games) یعنی بازی Strikers Edge که در سبک Dodgebrawl طراحی شده است در تاریخ ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن ماه) در تمامی نقاط و ۳۱ ژانویه در ریجن آمریکای جنوبی منتشر می‌شود. بازی مذکور برای عرضه روی پلی استیشن 4 و از طریق استیم برای پی سی برنامه‌ریزی شده است.

Strikers Edge یک بازی چندنفره سرعتی است که در آن ۸ کاراکتر از دوره‌ها و تمدن‌های مختلف در آن حضور دارند. زاویه دید بازی از بالا به پایین است و در آن چندین کاربر در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرد و به سمت یکدیگر نیزه و سلاح‌های مشابه را پرتاب می‌کنند. گرافیک بازی به سبک پیکسلی طراحی شده و روند آن به جاخالی دادن و سنگر گرفتن خلاصه می‌شود.

در حال حاضر ۴ مرحله مختلف در بازی تعبیه شده است که از موانع و سنگر‌های متنوعی برخوردار است. هر یک از این مراحل از استراتژی‌ها و راه‌های مختلفی بهره‌مند است که کاربران برای در امان ماندن از حملات حریفان باید با‌ آنها آشنا شوند.

بازی Strikers Edge هم به طور آنلاین هم به طور لوکال (چند نفره حضوری)‌ قابل تجربه است که به نقل از سازندگان شامل چندین حالت مختلف نیز می‌شود. یکی از این حالت‌ها که به طور انحصاری در نسخه استیم این بازی گنجانده شده است، Twitch Mode نام دارد که در آن تماشاگران از طریق سایت توییچ می‌توانند در تغییرات بازی دست ببرند و روند بازی را برای بازیکنان تغییر دهند.

در آستانه عرضه این بازی در ماه جاری میلادی سازندگان دو قسمت استریم زنده در توییچ با محوریت نسخه بتا عمومی بازی Strikers Edge برگزار می‌کنند. در این برنامه اینترنتی تمامی کاربران می‌توانند نبرد بین توسعه‌دهندگان و بازیکنانی را که در فاز آزمایشی این بازی شرکت می‌کنند، تماشا کنند.

برای اطلاع بیشتر از بازی Strikers Edge می‌تواند به صفحه استیم آن مراجعه کنید. بازی مذکور برای عرضه در تاریخ ۱۰ بهمن ماه برای کامپیوتر و PS4 برنامه‌ریزی شده است. در ادامه می‌توانید به تصاویر منتشر شده از این بازی نگاهی بیاندازید و با حال‌و‌هوای آن آشنا شوید.

Strikers Edge


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده