// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Okami HD برای کنسول‌ های نسل هشتم و کامپیوتر لیست شد

به تازگی سیستم رده‌بندی سنی کره بازی Okami HD را برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر لیست کرده است.

در گذشته خبری منتشر شده بود حول اینکه امکان دارد کپکام، ناشر بازی Okami، به زودی نسخه HD این بازی را برای نسل هشتم معرفی کند. حال طبق اخبار بازی منتشر شده، یک سیستم رده‌بندی سنی کره‌ای بازی Okami HD را برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان لیست کرده است.

اخبار حول بازی Okami HD زمانی شروع شد که ماه گذشته دو خرده‌ فروش اروپایی این بازی را در لیست فروش خود قرار داده‌ و نوشته بودند که این بازی در تاریخ ۲۱ آذر ماه (۱۲ دسامبر) عرضه خواهد شد. در ادامه با کپکام در این مورد گفت و گویی صورت گرفت و این کمپانی ژاپنی اعلام کرد که هنوز این بازی معرفی نشده است.

اگر به گذشته نگاه کنیم، می‌بینیم که این اولین بار نیست که یک بازی توسط یک سیستم رده‌بندی سنی کره‌ای فاش می‌شود. بازی Mega Man Legacy Collection 2 نیز به همین صورت فاش شده بود. همچنین از آن جایی که کپکام علاقه‌ای خاص به HD کردن بازی‌های گذشته‌ خود و عرضه مجدد آن‌ها دارد، می‌توان انتظار داشت که به زودی بازی Okami HD را معرفی کند.

بازی Okami برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ برای پلی‌استیشن 2 روانه بازار شد و به خاطر سبک خاص و دنیای نقاشی مانند آن توانست هواداران زیادی را به خود جذب کند. دو سال بعد بازی Okami برای نینتندو Wii پورت شد که با ویژگی این کنسول سازگار بود و در سال ۲۰۱۲، نسخه HD این بازی برای پلی‌استیشن 3 در دسترس قرار گرفت. این در حالی است که دنباله بازی Okami با نام Okamiden به صورت انحصاری در سال ۲۰۱۱ برای نینتندو DS عرضه شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده