نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

احتمال عرضه بازی Okami برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان

با توجه به اطلاعات فاش شده توسط دو خرده فروشی، احتمالا نسخه HD بازی Okami منتشر خواهد شد. 

به استناد اخبار بازی و شایعه‌های منتشر‌شده، کمپانی کپکام در اندیشه عرضه نسخه HD بازی Okami برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در ماه دسامبر است. این خبر توسط سایت کوتاکو منتشر شد که نسخه HD بازی را با نام Okami HD در لیست دو خرده‌فروشی اروپایی دیده بود. جالب اینکه هر دوی این خرده‌فروشی‌ها تاریخ ۲۱ آذر را به عنوان تاریخ انتشار بازی اعلام کرده‌اند. البته تا زمانی که کپکام چیزی را تایید نکرده، باید به دید یک شایعه به این خبر نگاه کرد، اما به هر حال لیست شدن بازی در دو خرده‌فروشی مجزا احتمال واقعی بودن بازی را افزایش می‌دهد. 

بازی Okami در سال ۲۰۰۶ و برای کنسول پلی‌استیشن 2 منتشر شد. این بازی توسط استودیو کلاور ساخته شده بود که یکی از استودیو‌های کپکام بود که دیگر فعالیتی ندارد. این بازی در آن زمان به دلیل داشتن جلوه‌های بصری زیبا که با الهام از نقاشی‌های ژاپنی طراحی شده بودند، تحسین شد. بازی در سال ۲۰۰۸ برای کنسول Wii نیز پورت شد و مواردی مثل پشتیبانی از کنترل‌های حرکتی به آن اضافه شد. همچنین کپکام یک نسخه HD از بازی را در سال ۲۰۱۲ برای پلی‌استیشن 3 نیز منتشر کرد. 

بازی Okami یک دنباله با نام Okamiden نیز دارد که در سال ۲۰۱۱ و فقط برای نینتندو DS منتشر شد. کپکام پیش از این اعلام کرده بود که علاقه دارد نسخه HD بازی‌های قدیمی خود را برای کنسول‌های جدید منتشر کند و باید منتظر ماند و دید که آیا این کمپانی Okami HD را رسما تایید خواهد کرد یا خیر.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده