// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

تاریخ انتشار بازی Stellaris: Synthetic Dawn مشخص شد

کمپانی Paradox Interactive با انتشار تریلری از بازی استراتژی Stellaris تاریخ انتشار بسته الحاقی Synthetic Dawn را مشخص کرد.

ماه گذشته استودیو پارادوکس دِوِلوپمنت و کمپانی پارادوکس اینتراکتیو از آخرین بسته الحاقی بازی Stellaris با نام Synthetic Dawn Story Pack رونمایی کردند که گویا تمدن رباتیک و خط داستانی جدیدی را به این بازی اضافه می‌کند که به‌همراه محتویات اضافی برای خود بازی و DLC قبلی یعنی Utopia در این بازی حضور پیدا خواهد کرد. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، سازندگان اعلام کردند که بازی Stellaris: Synthetic Dawn Story Pack در تاریخ ۳۰ شهریورماه (۲۱ سپتامبر) در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد.

DLC یاد شده که ۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است، موسیقی متن جدید و صوت‌های جدیدی را در خود جای داده است. کاربران می‌توانند با استفاده از این محتوا از همان ابتدا هدایت تمدن رباتیک را بر عهده بگیرند. اگر برای اولین بار است که با نام این بازی برخورد می‌کنید باید گفت که بازی Stellaris یک اثر استراتژی است که کاربران در آن می‌توانند کهکشان‌های مختلف را گسترش دهند و همچنین به جستجوی کهکشان‌های دیگر بپردازند. کاربران در حین بازی خود با موجودات و نژاد‌های متفاوت روبه‌رو می‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های این بازی می‌توان به آزادی کاربران در انتخاب نوع روند بازی خود اشاره کرد؛ طوری که بازی به شما اجازه می‌دهد که آن را به سلیقه خودتان پیش ببرید. روند بازی‌ها با یکدیگر متفاوت است و به طور مثال شما می‌توانید روند بازی خود را با نابود کردن همه چیز پیش ببرید یا اینکه با صلح و آرامش بازی را جلو ببرید و یک امپراطوری دیپلماتیک را تشکیل دهید.

ضمن اعلام این خبر، سازندگان ویدیویی از این بازی منتشر کردند که در آن توضیحاتی از بازی ارائه می‌دهند. بازی Stellaris: Synthetic Dawn Story Pack در تاریخ ۳۰ شهریورماه برای ویندوز، مک و لینوکس در دسترس قرار خواهد گرفت.

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده