نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵

تایید کالکشن محدود بلوری فیلم Spider-Man با کیفیت 4K

کمپانی سونی پیکچرز نسخه کالکشن محدود بلوری سه گانه فیلم Spider-Man و دوگانه فیلم The Amazing Spider-Man را با کیفیت 4K تایید کرد.

کمپانی مارول استودیو و سونی پیکچرز اخیرا تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) را رسما تایید و اعلام کرده‌اند. در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۲۶ سپتامبر امسال (۴ مهر) منتشر خواهد شد. سپس نسخه خانگی فیلم Spider-Man: Homecoming که شامل نسخه بلوری، DVD و 4K Ultra HD می‌شود، در تاریخ ۱۷ اکتبر امسال (۲۵ مهر) عرضه خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سونی پیکچرز از انتشار کالکشن میراث و بسیار ویژه مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی (Spider-Man) خبر داده است. این نسخه دارای تمامی پنج قسمت اول فیلم Spider-Man به‌همراه تصاویر هنری جدید و یک قاب فلزی است.

The Amazing Spider-Man 2

علاوه بر این، این کالکشن دارای فیلم Spider-Man 3 (مرد عنکبوتی ۳) نسخه Editor's Cut نیز می‌شود که توسط باب مورافسکی، تدوینگر برنده جایزه اسکار، تدوین شده است. سونی پیش از این در تابستان امسال کالکشن پنج قسمت اول فیلم مرد عنکبوتی را منتشر کرده بود، اما به هر دلیلی انتشار نسخه 4K Ultra HD Legacy Collections این فیلم عقب افتاد و سونی اعلام کرد که طرفداران باید کمی بیشتر برای انتشار این نسخه صبر کنند. حال این نسخه قرار است همزمان با انتشار نسخه خانگی فیلم Spider-Man: Homecoming در تاریخ ۱۷ اکتبر امسال (۲۵ مهر) منتشر شود. نسخه 4K Ultra HD Legacy Collections دارای دو کالکشن سه‌گانه اصلی فیلم Spider-Man به کارگردانی سام ریمی و دوگانه فیلم The Amazing Spider-Man به کارگردانی مارک وب (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز) خواهد بود.

هر پنج فیلم که نسخه اکران‌شده این فیلم‌ها هستند، از رزولوشن 4K پشتیبانی خواهند کرد و صدا و موسیقی این پنج فیلم مجموعه مرد عنکبوتی نیز تا سطح فرمت‌های صوتی دالبی اتمز (Dolby Atmos) بهبود پیدا کرده است. علاوه بر این، سه‌گانه اصلی فیلم مرد عنکبوتی دارای دو نسخه فیلم Spider-Man 2.1 (با تدوین متفاوت نسبت به نسخه اکران‌شده) و فیلم Spider-Man 3: Editor's Cut نیز خواهد بود که خریداران در واقع پول سه فیلم را می‌دهند، اما پنج فیلم خواهند داشت. شما در ادامه می‌توانید تصویر نسخه با قاب فلزی این فیلم را که اختصاصی فروشگاه Best Buy است، مشاهده کنید:

Spider-Man Limited Edition Collection


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده