نویسنده: علیرضا قاسمی
// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

هواپیمای جدید و تخفیف های GTA Online معرفی شدند

کمپانی راک‌استار اطلاعاتی از جدیدترین محتویات، تخفیف‌ها و پاداش‌ها را برای بازی Grand Theft Auto V منتشر کرده است. این تخفیف‌ها و پاداش‌ها تا ۱۰ مهرماه فعال خواهند بود.

کمپانی راک استار اطلاعاتی از جدیدترین محتویات و تخفیف‌ها و پاداش‌ها را برای بازی Grand Theft Auto V منتشر کرد. طبق این اطلاعیه، این هفته کاربران بخش آنلاین بازی GTA V، یعنی GTA Online، این امکان را خواهند داشت که یک هواپیما‌ی جدید به ناوگان هوایی خود اضافه کنند و همچنین برای اقلامی، از جمله وسایل نقلیه هوایی، تخفیفاتی هم در نظر گرفته شده است. 

از هم‌اکنون کاربران قادر خواهند بود تا اقدام به خرید هواپیمای Buckingham Howard NX-25 کنند؛ هواپیمای براق جدیدی که به گفته‌ی توسعه‌دهندگان این بازی، «تمام زیبایی‌های کلاسیک عصر طلایی هوانوردی را با عملکردی عالی ترکیب کرده است.» این هواپیما از بخش Elitas Travel قابل خریداری خواهد بود. در زیر، می‌توانید تصویر این هواپیما را مشاهده کنید:

Grand Theft Auto V Buckingham Howard NX-25

راک‌استار همچنین پاداش‌هایی را برای بخش Bombushka Run در نظر گرفته است؛ حالت تیمی جدیدی که دو گروه چهار نفره را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد و یگ گروه هواپیمای به‌شدت مسلح RM-10 Bombushka را در اختیار دارد و گروه دیگر باید سعی کند تا با استفاده از هلیکوپترهای Buzzard، این هواپیما را نابود کند. بازیکنان تا تاریخ ۱۰ مهرماه فرصت دارند تا از پاداش پول و RP دو برابری این حالت بهره ببرند. همچنین تا این تاریخ می‌توانید از تمامی فعالیت‌های مبتنی بر Bunker، پاداش دو برابری دریافت کنید و البته تمامی کسب‌وکارهای تولید محصولات و همچنین، تحقیق و تولید Bunker از پاداش افزایش سرعت ۲۵ درصدی برخوردار خواهند بود. 

همان‌طور که پیش از این ذکر شد، برای کاربران بخش آنلاین Grand Theft Auto V در اقلامی، از جمله وسایل نقلیه هوایی، تخفیفاتی هم در نظر گرفته شده است. فهرست این تخفیف‌ها را مشاهده می‌کنید:

نامتخفیف
LSIA Hangar 1۱۵٪
Fort Zancudo Hangar A2۲۵٪
Hangar Floor Graphics & Lighting۲۵٪
Savage (هلی‌کوپتر)۳۵٪
Buckingham Swift (هلی‌کوپتر)۳۵٪
Buckingham Swift Deluxe (هلی‌کوپتر)۴۰٪
Parachutes ۲۵٪

همچنین طی هفته‌ی جاری، برای سه وسیله نقلیه زمینی تخفیفاتی در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب، کاربران می‌توانند The Annis RE-7B و Western Nightblade و Principe Lectro را برای مدت محدودی، با تخفیف ۲۵ درصدی خریداری کنند. 

در آخر، مسابقه‌ی پریمیوم این هفته Wall Climb نام دارد که برای وسایل نقلیه‌ی رده‌ی Super-class قفل است. تمام افرادی که در این بخش شرکت می‌کنند، سه برابر RP دریافت می‌کنند، اما سه نفر اول هر مسابقه، مقدار قابل توجهی پول درون بازی پاداش می‌گیرند. مسابقه رکورد زمانی این هفته هم Vinewood Bowl نام دارد و افرادی که بتوانند به هدف مورد نظر دست یابند، پاداش پول و RP دریافت خواهند کرد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده