// شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Hunters League

بازی موبایل Hunters League یک بازی تیمی خوش‌ساخت و سرگرم‌کننده است که در جریان آن، شما در نقش یک سری شکارچی هیولا ظاهر می‌شوید.

بازی‌های تیمی روی پلتفرم موبایل همیشه از مخاطبان بی‌شماری برخوردار بوده است. البته منظور از بازی‌های تیمی، بازی‌هایی که دارای بخش چندنفره و کوآپ هستند نیست، بلکه اشاره ما به بازی‌هایی است که در جریان آن‌ها شما دارای هم‌تیمی‌های مختلفی هستید و باید آن‌ها را مدیریت و در هر مرحله از آن‌ها استفاده کنید. در این میان، بازی موبایل Hunters League جزو آن دسته از بازی‌هایی است که در جریان آن یک تیم چهار نفره را تشکیل می‌دهید و وارد مراحل مختلفی می‌شوید تا دشمنان بازی را یکی پس از دیگری از بین ببرید. بازی اندروید Hunters League روایت‌گر گروهی از شکارچی‌های هیولا است که در هر منطقه، هیولاهای مختلفی را شکار و جایزه‌ای را که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است دریافت می‌کنند.

بازی موبایل Hunters League: The Story of Weapon Masters

شخصیت‌های بازی و توانایی‌هایشان به خوبی هرچه تمام‌تر طراحی شده‌اند

نحوه بازی کردن بازی موبایل Hunters League بدین نحو است که در تیم شما، سه شخصیت اصلی به علاوه یک شخصیت پشتیبان قرار دارد. حال در طول مبارزه‌هایی که انجام می‌دهید، می‌توانید از طریق این سه شخصیت اصلی به دشمنان آسیب بزنید و از توانایی‌های هرکدام استفاده کنید. نکته‌ی مهم بخش گیم‌پلی در مبارزات آن است که در طول هر مرحله می‌توانید شخصیت‌های بازی را تک به تک کنترل یا همه آن‌ها را انتخاب و مدیریت کنید. همچنین یک گزینه‌ی دیگر برای بازیکنان در نظر گرفته شده که در جریان آن هوش مصنوعی استفاده از توانایی‌های شخصیت‌ها را بر عهده می‌گیرد و دیگر شما نیازمند انجام کار خاصی نیستید و فقط از اتمام مراحل لذت می‌برید. در کنار توانایی‌های هر شخصیت و ضربات عادی که به دشمنان وارد می‌کنید، یک قابلیت ویژه نیز تعبیه شده که در واقع یک کمبوی ترکیبی است. حال زمانی که نوار مخصوص این کمبو پر می‌شود، شخصیت پشتیبان بازی که چهارمین عضو گروه شما است، به مبارزه ملحق می‌شود و شاهد یک سری انیمیشن زیبا از سوی شخصیت‌ها هستیم. در پایان هر مرحله نیز یک باس فایت برای شما در نظر گرفته شده که همان هیولایی است که وظیفه دارید آن را شکار و جایزه‌اش را دریافت کنید.

رفته رفته باس‌های بازی سخت‌تر و سخت‌تر خواهند شد، تا جایی که به یک استراتژی مبارزه‌ای نیاز پیدا خواهید کرد

ویژگی‌های بازی تنها به موارد ذکر شده ختم نمی‌شود. قبل از شروع هر بازی می‌توانید از بخش Armor، سلاح‌های شخصیت‌های تیم خود را تقویت یا سلاح جدیدی را کرفت کنید. برای ساختن سلاح جدید نیز باید مراحل را تمام کنید تا آیتم‌های مورد نیاز هر سلاح را به دست آورید و آن را بسازید. همچنین می‌توانید لباس یا آیتم‌های دیگری را برای شخصیت‌های بازی انتخاب کنید تا قدرت‌شان افزایش پیدا کند. مورد دیگری که در طول مراحل باید آن را مد نظر داشته باشید، زمانی است که برای شما در نظر گرفته شده است. اگر طی مدت زمان در نظر گرفته‌شده، مرحله مورد نظر را تمام نکنید، شکست خواهید خورد و باید از اول تلاش کنید. رفته رفته هرچقدر مراحل را پشت سر می‌گذارید و محیط‌های جدیدتری را آزاد می‌کنید، باس‌های بازی سخت‌تر و سخت‌تر و بزرگ‌تر می‌شوند و اینجا است که استفاده به‌موقع از توانایی‌ها و قابلیت‌ ویژه بازی، بیش از پیش جدی‌تر می‌شود و نیازمند دقت است.

بازی موبایل Hunters League: The Story of Weapon Masters

به‌عنوان کلام آخر، بازی Hunters League دارای بخش‌های مختلفی برای شخصی‌سازی و بروزرسانی شخصیت شما است و برخلاف اکثر بازی‌هایی که دارای پرداخت درون برنامه‌ای هستند و مدام جیب شما را خالی می‌کنند، بازی موبایل Hunters League: The Story of Weapon Masters مدام جیب شما را با آیتم‌ها و پول‌های فراوان پر می‌کند تا به‌راحتی بتوانید خود را لول‌آپ یا آیتم‌های جدیدی را برای خود خریداری کنید و از بازی کردن، لذت ببرید.

دانلود بازی اندروید Hunters League


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده