// پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Light Fall با انتشار تریلری برای نینتندو سوییچ تایید شد

بازی Light Fall، پروژه دوبعدی پلتفرمر استودیو ‌Bishop Games، با انتشار تریلری برای کنسول نینتندو سوییچ نیز تایید شد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو مستقل و کانادایی بیشاپ گیمز (Bishop Games) اعلام کرد که پروژه دوبعدی پلتفرمر خود یعنی بازی Light Fall سال‌آینده پس‌ از انتشارش به کنسول نینتندو سوییچ نیز راه پیدا می‌کند. ضمن اعلام این خبر سازندگان تریلری نیز از آن منتشر کردند که روند بازی را نشان می‌دهد.

بازی Light Fall یک پلتفرمر بسیار منحصر‌به‌فرد است که چالش‌های خاصی را در خود جای داده است که با آیتم Shadow Core انجام می‌شود. این آیتم جعبه‌ای را در زیر پاهایتان در بازی ایجاد می‌کند که به واسطه آن می‌توانید به سطوح مختلف دست پیدا کنید. پس از اینکه سفر خود را در دنیای تاریک این بازی یعنی Numbra آغاز می‌کنید، همراه و همچنین راوی داستان یعنی Stryx شما را در طول بازی یاری می‌کنند. وظیفه شما در این بازی این است که نقاط مرموز را کاوش کنید تا بتوانید دنیای خود را از پلیدی نجات دهید.

حالت‌های دیگری در بازی جای گرفته است که برای کاربران کارکشته و کسانی که تمایل دارند بیشتر به چالش کشیده شوند، در نظر گرفته شده است. حالت Speedrun Game Mode همانطور که از نام آن پیداست از کاربران می‌خواهد که بازی را با سرعت هرچه‌تمام‌تربه پایان برسانند. کاربران می‌توانند با تجربه این حالت رکورد زمانی خود را در جدول امتیازات جهانی (Leaderboards) ثبت کنند و با کاربران دیگر به رقابت بپردازند.

بازی Light Fall در تاریخ نامشخصی از ماه مارس ۲۰۱۸ میلادی (اسفند ۹۶ یا فروردین ۹۷) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی سی، مک و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. بازی مذکور ماه گذشته به همراه تریلر کوتاهی معرفی شد که می‌توانید آن را نیز در زومجی تماشا کنید. در ادامه همچنین می‌توانید تریلر معرفی نسخه سوییچ بازی Light Fall را دانلود کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده