نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

شایعه: در فیلم Justice League گرین لنترن ها حضور خواهند داشت

در حالی که تا اکران فیلم Justice League تنها دو ماه باقی مانده، باز هم شایعه جدیدی درباره آن مطرح شده که حاکی از حضور گرین لنترن‌ها در آن است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گزارش‌های جدید حاکی از آن است که مثل اینکه به لطف حضور جاس ویدون به‌عنوان کارگردان فیلم لیگ عدالت (Justice League) قرار است در آینده‌ای نزدیک ما شاهد حضور دو عضو از ارتش گرین لنترن‌ها باشیم؛ اما به نظر می‌رسد که این دو عضوی که قرار است در این اثر حضور داشته باشند، عضوهایی نیستند که همه به آن فکر می کنند و انتظارش را دارند. در حال حاضر کمپانی برادران وارنر در حال آماده‌سازی خود برای مهم‌ترین و گسترده‌ترین برنامه دنیای گسترده سینمایی دی سی است و قرار است زمانی که فیلم Justice League در پاییز امسال روی پرده سینماها به اکران در می‌آید، صفی طولانی از ابرقهرمان‌های خود را به بینندگان و طرفداران معرفی کند. دنیای گسترده سینمایی دی‌سی تا به امروز ابرقهرمان‌هایی مانند بتمن با بازی بن افلک، سوپرمن با بازی هنری کویل و واندر وومن با بازی گل گدوت را به مردم معرفی کرده است، اما این اثر قرار است ابرقهرمان‌های دیگری هم داشته باشد و طبق برنامه‌ریزی‌های دو کمپانی، به‌خوبی به این شخصیت‌های جدید پرداخته می‌شود و آنها به بینندگان معرفی خواهند شد. این ابرقهرمانان جدید عبارتند از: آکوامن با بازی جیسون موموآ، فلش با بازی ازرا میلر و سایبورگ با بازی ری فیشر.

از آنجایی که حضور گرین لنترن‌ها در بین اعضای لیگ عدالت مهم است، به نظر می‌رسد که تیم تولید هم به این نتیجه رسیده و قرار است به طریقی آنها را هم به داستان راه دهد و به عنوان اعضای لیگ عدالت معرفی کند

با این حال، همان‌طور که خیلی از طرفداران ممکن است متوجه شده باشند، یکی از اجزا و اعضای کلیدی لیست ابرقهرمانان لیگ عدالت گم شده است و آن هم حضور گرین لنترن‌ها در این فیلم است و به نظر می‌رسد که حضور آنها هرچند کوچک و کم هم باشد، اما وجودشان در فیلم و لیست لیگ عدالت مهم است. فیلم جدید کمپانی برادران وارنر در دستور کار است و مراحل توسعه خود را طی می‌کند و شایعات مبنی بر حضور گرین لنترن در فیلم Justice League همچنان ادامه دارد و طرفداران بر این موضوع پافشاری می‌کنند. به تازگی شایعه دیگری مطرح شده که حاکی از آن است که به جای یک گرین لنترن، قرار است دو عضو از ارتش گرین لنترن‌ها در این اثر حضور داشته باشند.

اومبرتو گونزالز، یکی از اعضای مجله خبری The Wrap در جلسه اخیر Periscope اعلام کرد که گرین لنترن‌ها نسبت به گذشته و نسبت به چیزی که ما درباره آنها باور داریم، نقش بزرگ‌تر و مهم‌تری را ایفا خواهند کرد. شایعه قبلی درباره گرین لنتر‌ن‌ها را هم خود گونزالز عنوان کرده بود و توضیح داده بود که حضور آنها در فیلم خوب است و بهتر است در لیست ابرقهرمانان باشند. حالا هم او در این جلسه عنوان کرده که در فیلم لیگ عدالت نه‌تنها یکی، بلکه دو عضو از ارتش گرین لنترن‌ها ایفای نقش خواهند کرد. او بعد از مطرح کردن این موضوع عنوان کرد که این اطلاعات را از منابع موثقی به دست آورده که فیلمنامه ویدون را مطالعه کرده‌اند. البته هنوز زمان باقی است و آنها می‌توانند این صحنه‌ها را قبل از اینکه فیلم به روی پرده برود از داخل آن حذف کنند. پس به نظر می‌رسد که این موضوع را هم باید تا زمان اکران فیلم به‌عنوان یک شایعه و خبر بی پایه و اساس تلقی کنیم.

با فکر کردن درباره اینکه دو گرین لنترن قرار است در فیلم لیگ عدالت حضور یابند، ناخودآگاه و به‌صورت خودکار چهره دو شخصیت هال جردن و جان استوارت در ذهن همه نقش می‌بندد. مخصوصا با توجه به اینکه مشخص شده که قرار است این دو شخصیت در فیلم اختصاصی ارتش گرین لنترن‌ها هم ایفای نقش کنند، موضوع انتخاب این دو کاراکتر برای فیلم Justice League پررنگ‌تر می‌شود. با این حال به نظر نمی‌رسد که آن دو عضو از گرین لنترن‌ها، شخصیت‌های نامبرده باشند؛ زیرا اومبرتو در جلسه اخیر خود اعلام کرد که تنها نام یکی از این اعضا را می‌داند و متاسفانه نتوانسته از نام عضو دیگر اطلاع پیدا کند. 

با در نظر گرفتن اینکه هنوز هیچ اطلاعات مشخصی درباره اینکه چقدر نقش آنها مهم و اثرگذار خواهد بود منتشر نشده است، پس حتی ممکن است که تیم تولیدات این دو عضو را به جمع ابرقهرمانان داستان خود راه نداده باشد و آنها اصلا در فیلم حضور نداشته باشند

از آنجایی که به احتمال زیاد این صحنه دیگر تا به امروز فیلمبرداری‌اش انجام شده، به نظر می‌رسد که این شایعه کمی رنگ واقعیت دارد و احتمال اینکه حرف‌های اومبرتو گونزالز به واقعیت تبدیل شود خیلی زیاد است. همچنین درصد این احتمال هم خیلی زیاد است که آنها به جای انسان‌ها بخواهند از گرین لنترن‌های بیگانه استفاده کنند. هنوز هیچ اطلاعات مشخصی درباره اینکه چقدر نقش آنها مهم و اثرگذار خواهد بود منتشر نشده است، پس حتی ممکن است که تیم تولیدات این دو عضو را به جمع ابرقهرمانان داستان خود راه نداده باشد و آنها اصلا در فیلم حضور نداشته باشند. اگر هم این اتفاق افتاده باشد و آنها حضور داشته باشند، پنهان کردن اینکه چه کسی قرار است به جای آنها صحبت کند و نقش صداپردازی را بر عهده داشته باشد خیلی ساده‌تر از این خواهد بود که بخواهند هویت بازیگرانی را که می‌خواهند این دو نقش را ایفا کنند مخفی نگه دارند.

اگرچه به احتمال زیاد، موضوع حضور گرین لنترن‌ها فقط به این معنی نیست که هال جردن، جان استوارت، گای گاردنر، کایل رینر و غیره حتما در این فیلم حضور خواهند داشت؛ بلکه این حضور به گونه‌ای می‌تواند حضور آنها را در ‌آینده و در آثار بعدی دنیای سینمایی دی‌سی و پروژه‌های ابرقهرمانی آن تضمین کند. تا به امروز استپن ولف، شخصیت منفور و منفی فیلم لیگ عدالت، در تریلر‌های اخیر این اثر به وفور اعلام کرده که «هیچ گرین لنترنی» روی زمین وجود ندارد. پس این دیالوگ کوتاه و احتمال حضور و معرفی آنها در این فیلم می‌تواند نشانه‌هایی از حضور آنها در کهکشان و همچنین فیلم‌هایی که مخصوص این موضوع ساخته می‌شود باشد. چه کسی می‌داند، شاید گرین لنترن‌ها همان‌هایی باشند که در صحنه آخر تریلر مشاهده کردیم و از آن لحظه تا به امروز شایعات زیادی درباره این صحنه مطرح شده است.

در این میان، یادآوری می‌کنیم که:

  • فیلم Justice League برای اکران در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Aquaman برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Shazam برای اکران در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Cyborg برای اکران در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Green Lantern Corps برای اکران در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Wonder Woman 2 برای اکران در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده