نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

فیگورهای فانکو پاپ Mortal Kombat معرفی شدند

به تازگی از خط تولید فیگورهای فانکو پاپ مورتال کامبت رونمایی شده و تصاویر فانکو پاپ شخصیت‌های این مجموعه بازی مبارزه‌ای مانند ساب زیرو و اسکورپیو به نمایش درآمده‌اند.

با توجه به ماموریت آشکار فانکو برای تبدیل کردن تمامی عناصر موجود در کره زمین به فیگورهای پاپ، وقتی متوجه می‌شویم که هنوز یکی از مجموعه‌های بزرگ و محبوب جهان، فیگور پاپ دریافت نکرده غافلگیر می‌شویم. مورتال کامبت یکی از مجموعه‌های محبوبی است که تاکنون فیگور پاپ دریافت نکرده بود، با این حال به تازگی فانکو از خط تولید فیگورهای پاپ وینیلی با محوریت ساب زیرو و رقبایش رونمایی کرد.

تاکنون ۱۰ فگیور پاپ با محوریت شخصیت‌های سری مورتال کامبت رونمایی شده‌اند، با این حال تنها ۶ شخصیت مجموعه فیگور پاپ دریافت کرده‌اند و ۴ فیگور دیگر نسخه‌های ثانویه و نسخه‌های انحصاری فروشگاه‌ها هستند. فیگور دو شخصیت برجسته مجموعه یعنی ساب-زیرو و اسکورپیون در چند نوع مختلف ارایه خواهد شد: ساب-زیرو سه فیگور را به خود اختصاص داده، در حالیکه رایدن، کیتانا، لیو کانگ و گورو هر کدام یک فیگور دریافت کرده‌اند. در گالری پایین می‌توانید تمامی فیگورهای فانکو پاپ مورتال کامبت را مشاهده کنید:

فیگور فانکو پاپ مورتال کامبت

یکی از فیگورهای ساب-زیرو مدل Chase (مدل تغییر یافته فیگورهای عادی) بوده و به صورت محدود عرضه خواهد شد. فیگور اسکورپیون با جمجمه آتشین در انحصار فروشگاه هات تاپیک خواهد بود، در حالیکه گورو (که سایزش از حالت استاندارد ۶ اینچ بزرگتر است) و بسته دوتایی ساب-زیر و اسکورپیون در انحصار فروشگاه گیم‌استاپ خواهند بود. تمامی این فیگورها در ماه نوامبر (آبان/آذر) عرضه می‌شوند.

عرضه این فانکو پاپ‌ها ربطی به عرضه بازی جدید در مجموعه ندارند. جدیدترین بازی مورتال کامبت بازی Mortal Kombat X است که در سال ۲۰۱۵ عرضه شده بود. سپس سال آینده‌اش شاهد عرضه نسخه آپدیت شده آن با نام بازی Mortal Kombat XL بودیم. بازی بعدی مجموعه هنوز رونمایی نشده، با این حال استودیو ندر رلم همچنان محتوای جدیدی برای جدیدترین اثرش یعنی بازی Injustice 2 عرضه می‌کند. بازی که اخیرا شایعه انتشار آن برای کامپیوتر هم مطرح شده بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده