// یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

تاریخ عرضه کنترلرهای خاطره انگیز نینتندو مشخص شد

کمپانی 8Bitdo تاریخ عرضه کنترلر‌های SN30 Pro و SF30 Pro را، که با ظاهر کنسول‌های قدیمی نینتندو طراحی شده‌اند، مشخص کرد.

خردادماه گذشته کمپانی 8 بیتدو (8Bitdo)، که محصولاتی با حال‌و‌‌هوای کنسول‌های قدیمی را توسعه می‌دهد، کنترلر‌های SN30 Pro و SF30 Pro را با ظاهر کنسول‌های قدیمی نینتندو، برای سوییچ معرفی کرد. حال در میان جدیدترین اخبار کنسول‌ ها، کمپانی مذکور تاریخ عرضه این محصولات را اعلام کرد و قرار شد که آنها در تاریخ ۱۹ آذرماه (۱۰ دسامبر) در دسترس کاربران قرار بگیرند. علاوه بر مشخص شدن تاریخ عرضه کنتر‌لرهای مذکور، سازندگان اعلام کردند که طرفداران هم‌اکنون می‌توانند این محصولات را با قیمت ۵۰ دلار از فروشگاه آمازون پیش‌خرید کنند. کنترلر SN30 با رنگ کنسول Super Nintendo در آمریکای شمالی عرضه می‌شود و در آن‌سو کنترلر SF30 Pro با ظاهر کنسول Super Famicom با دکمه‌های قرمز، سبز، آبی و زرد رنگ به بازار راه پیدا می‌کند.

هر دو کنترلر یاد شده دارای چهار دکمه در قسمت پشتی هستند که شامل دو دکمه شولدر و دو دکمه تریگر می‌شود. همین‌طور دو استیک آنالوگ نیز روی گیم‌پد دیده می‌شود که به سمت داخل نیز کلیک می‌شود. با اینکه کنترلر‌های مذکور برای نینتندو سوییچ ساخته شده‌اند، اما گفتنی است که آنها با پی سی، مک و دستگاه‌های مبتنی بر اندروید نیز سازگاری دارند. این دو گیم‌پد به‌واسطه‌ی کابل USB-C و همچنین به‌طور بی‌سیم از طریق بلوتوث قابل اتصال به دستگاه‌های یاد شده هستند. گفتنی است که هنوز به طول عمر باتری این کنترلر‌‌ها اشاره نشده است.

در ادامه می‌توانید به کنترلر‌های یاد شده با ظاهر زیبایشان نگاهی بیندازید (کنترلر SN30 Pro در قسمت بالایی و کنترلر SF30 Pro در قسمت پایینی عکس قابل مشاهده است):

SN30 Pro and SF30 Pro

از نکات قابل توجه این کنترلرها می‌توان به داشتن ویژگی‌های کنترلر‌های سوییچ اشاره کرد؛ طوری که این محصولات دارای قابلیت‌های ویبره، توربو و سنسور‌های حرکتی هستند که با دستگاه‌های اندرویدی نیز سازگار است. پلاستیک نگه‌دارنده دستگاه‌های موبایل این کنترلر که در عکس فوق می‌توانید آن را مشاهده کنید جداگانه با قیمت ۸ دلار به فروش می‌رسد.

کمپانی 8bitdo در گذشته نسخه غیر حرفه‌ای همین کنترلر‌ها را بدون استیک آنالوگ، با نام‌های SN30 و SF30 به بازار عرضه کرده بود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده