// چهار شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲

کنترلر هایی با ظاهر کلاسیک نینتندو SNES برای سوییچ معرفی شد

کمپانی 8Bitdo کنترلر‌هایی را با حال‌وهوای کنسول SNES به همراه کنترلر آرکید استیک و اسپیکر‌ها برای نیتندو سوییچ و پی‌سی معرفی کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار کنسول ها، کمپانی 8بیتدو (8Bitdo) محصول جدیدی را برای کنسول نینتندو سوییچ تولید کرده است که می‌تواند طرفداران قدیمی نینتندو را به خود جذب کند. کمپانی یاد شده کنترلر‌هایی را برای کنسول نینتندو سوییچ تولید کرده است که با حال‌و‌هوای کنترلر‌های قدیمی کنسول سوپر نینتندو (SNES) طراحی شده است. کنترلر‌های جدید که با نام SNES30 Pro معرفی شده‌اند دارای ویژگی‌هایی همچون بلوتوث، حسگر لرزشی، کنترلر‌های حسگر، چراغ LED بازیکن و پورت USB مدل C در خود جای داده است. در ادامه می‌توانید نگاهی به این کنترلر‌های زیبا بیاندازید.

snes controller for swithc

همچنین در تصاویر توانستیم نگاهی به مدل سوپر فمیکام این کنترلر بیاندزیم که از روی مدل ژاپنی کنسول نینتندو طراحی شده است. هر دو کنترلر برای جایگزینی برای کنترلر Switch Pro  طراحی شده است اما روی رایانه‌های شخصی ویندوزی و دستگاه‌های موبایل (اندروید و آیفون) نیز سازگاری دارد. محصولات جدید برای عرضه در تعطیلات سال نو میلادی برنامه ریزی شده‌اند.

از طرفی کمپانی 8Bitdo کنترلر دیگری نیز برای کاربران سوییچ و رایانه‌های شخصی ویندوزی در نظر گرفته است که با نام NES30 معرفی شد. کنترلر‌های جدید در سبک آرکید استیک (فایت استیک) طراحی شده است. در ادامه می‌توانید عکس کنترلر آرکید استیک را مشاهده کنید.

arcade Stick for Switch and Pc

آخرین محصولی که کمپانی اِیت‌بیت‌دو معرفی کرده است دو بلند‌گوی مکعب مانند است که صدای دوطرفه و قو‌ی‌ای را برای کاربران سوییچ به ارمغان می‌آورد. اسپیکر‌های جدید از سیستم بی‌سیم (وایرلس) بهره می‌برند ولی همچنین می‌توان از طریق کابل AUX نیز آنها را به کنسول‌ متصل کرد. در پایین می‌توانید عکس اسپیکر‌های جدید را مشاهده کنید. دو محصول یاد شده یعنی کنترلر آرکید استیک و بلندگوی‌های جدید زودتر از کنترلر‌های SNES عرضه خواهند شد و پاییز سال جاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

Speaker for Nintendo Switch

ماه گذشته کمپانی 8Bitdo کنترلر‌هایی با حال و هوای کلاسیک معرفی کرد و اعلام کرد که با سوییچ نیز همخوانی دارد ولی این کنترلرها با تمامی بازی‌های نینتندو سوییچ سازگاری نداشت. حال کمپانی مذکور اعلام کرد که کنترلر‌های جدیدی که امروز معرفی شد پس از اینکه عرضه شود با تمامی بازی‌های سوییچ سازگاری خواهند داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده