نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

تاریخ عرضه DLC بلک مانتا در بازی Injustice 2 اعلام شد

به همراه انتشار تریلری از شخصیت بلک مانتا در بازی Injustice 2، تاریخی هم برای عرضه آن مطرح شده بود که امروز تاریخ عرضه DLC این شخصیت به‌طور رسمی تایید و اعلام شد.

همان‌طور که می‌دانید چند وقت اخیر در جدیدترین اخبار بازی، تریلری از حضور شخصیت بلک مانتا در بازی Injustice 2 منتشر شد و به همراه آن تاریخ عرضه‌ای هم تعیین شده بود. حال امروز مشخص شده که DLC شخصیت بعدی‌ای که قرار است به بازی پرطرفدار نبرد ابرقهرمانان اضافه شود، تنها برای برخی از بازیکنان این بازی قابل دسترس است. کسانی که در ایالات متحده زندگی می‌کنند و پک Fighter Pack 2 این بازی را خریداری کرده‌اند، از همین لحظه می‌توانند در نقش شخصیت بلک مانتا بازی و از این کاراکتر استفاده کنند. همچنین بازیکنانی که در اروپا ساکن هستند هم از فردا این قابلیت برای آنها در دسترس قرار می‌گیرد. اما عرضه این شخصیت تنها برای این بازیکنان نیست و بقیه کاربران از هفته دیگر یعنی ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) می‌توانند به‌راحتی از DLC شخصیت بلک مانتا در بازی خود استفاده کنند و با آن به مبارزه بپردازند. 

شخصیت بلک مانتا اولین DLC از کاراکترهایی است که قرار است ما در دومین Fighter Pack بازی Injustice 2 ببینیم. کمپانی برادران وارنر به همراه توسعه‌دهنده بازی یعنی ندررلم، این شخصیت منفی و منفور را ماه گذشته در طی مراسم گیمزکام معرفی کردند و در معرض نمایش قرار دادند. ما هم چندین روز بعد از آن توانستیم در لایو استریم توسعه‌دهنده، این کاراکتر را برای اولین بار در هنگام مبارزه و درون بازی ببینیم. علاوه بر تمام چاقو‌ها و سلاح‌های مختلفی که دارد، بلک مانتا می‌تواند با استفاده از جت‌پک‌هایی که روی کمر خود دارد در هوا پرواز کند و می‌تواند نیروی آتشینی از طریق چشمانش به طرف مبارز مقابلش پرتاب کند.

همانند محتوایی که در Fighter Pack اول وجود داشت، دومین Fighter Pack هم در مجموع متشکل از سه DLC از شخصیت‌های مختلف خواهد بود. علاوه بر شخصیت بلک مانتا، این پک بالاخره قرار است شخصیت‌های محبوب دیگر مورتال کمبت را که طرفداران مدت زیادی را منتظر آنها بودند معرفی و به لیست مبارزان خود اضافه کند. ما بعد از عرضه کامل دومین Fighter Pack، قادر به استفاده از شخصیت‌‌های دیگر مجموعه Mortal Kombat مانند بلک مانتا، رایدن و هل‌بوی هستیم و می‌توانیم برای مبارزه از آنها استفاده کنیم. استودیو NetherRealm هنوز هیچ تاریخ رسمی‌ای برای دو شخصیت دیگر اعلام نکرده اما انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک خبری از عرضه این دو شخصیت هم به گوش برسد.

با اینکه Fighter Pack 2 در نسخه Ultimate Edition بازی Injustice 2 قرار گرفته، اما بازیکنان می‌توانند این پک را به‌تنهایی و جداگانه هم خریداری کنند. آنهایی که اطلاع دارند می‌دانند که اولین نسخه از Fighter Pack قیمتی حدود ۲۰ دلار داشت که هرکدام از بازیکنان و مبارزان آن یعنی ساب زیرو، رد هود و استار فایر به‌صورت جداگانه قیمتی بالغ بر ۶ دلار داشتند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده