نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۴

سرورهای بازی Destiny 2 برای چند ساعت از دسترس خارج شد

طبق اعلام بانجی، سرور‌های بازی Destiny 2 برای اعمال یک سری تعمیرات و بهینه‌سازی‌ها، برای چند ساعت از دسترس خارج شده‌اند. 

اگر از افرادی هستید که این روز‌ها در حال تجربه بازی Destiny 2 هستند و در حال حاضر قادر به دسترسی به بازی نیستید، نگران نباشید! چرا که مشکل از شما نیست و سرور‌های بازی برای چند ساعت از دسترس خارج شده‌اند. طبق اعلام استودیو بانجی، سازنده بازی، سرورهای این بازی برای اعمال یک سری تعمیرات و بهینه‌سازی‌ها، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز به وقت ایران، به مدت چهار ساعت در دسترس نخواهند بود. 

از ساعت اعلام‌شده به بعد، دیگر قادر به وارد شدن به بازی نخواهید بود و افرادی هم که در زمان شروع این تعمیرات در بازی بوده‌اند، ساعت ۱۹:۳۰ به صورت خودکار از بازی خارج خواهند شد و پس از آن دیگر هیچ بازیکنی تا ساعت ۲۲:۳۰ امشب قادر به تجربه بازی نخواهد بود. 

این تعمیرات پیش از آغاز اولین رویداد بازی دستینی 2 صورت گرفته‌اند؛ رویدادی که شامل اولین Raid بازی خواهد بود و قرار است فردا در دسترس قرار بگیرد. شما می‌توانید جزییات کامل این رویداد را در زومجی بخوانید. همچنین در دیگر اخبار مرتبط با بازی Destiny 2، چندی پیش سازندگان اعلام کردند که شمار بازیکنان همزمان این بازی از مرز ۱.۲ میلیون نفر عبور کرده است. علاوه بر این بازی در اولین هفته انتشار، در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده