// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

رویدادهای ماه جاری بازی Destiny 2 مشخص شد

بانجی با انتشار اطلاعاتی در سایت خود از محتویات و رویداد‌های ماه جاری بازی Destiny 2 خبر داد که شامل Nightfall و Flashpoint جدید می‌شود.

بازی Destiny 2 که در سبک شوتر آنلاین طراحی شده است، چندی پیش روی کنسول‌ها عرضه شد. بازی تیراندازی مذکور تا به امروز میلیون‌ها کاربر را به خود جذب کرده است و کاربران توانسته‌اند سفر خود را در محیط‌های جدید آغاز کنند و از داستان آن باخبر شوند. اما پس از اینکه کاربران تمامی محتویات این بازی را تمام کنند برنامه بعدی استودیو بانجی چه خواهد بود؟ در میان جدیدترین اخبار بازی سازندگان اطلاعاتی از محتویات بعدی این بازی منتشر کردند که کاربران در هفته‌های آتی با آنها روبه‌رو خواهند شد.

هفته آغازین بازی Destiny 2 با رویداد‌هایی همراه خواهد بود که در آن شاهد رویداد Nightfall خواهیم بود. علاوه بر آن، یک ماموریت جدید Flashpoint نیز در منطقه Earth، یعنی EDZ در دسترس قرار خواهد گرفت. به گفته سازندگان، کاربران در این ماموریت‌ها برای به اتمام رساندن رویداد‌هایی مربوط به «چرخ‌دنده‌های قدرتمند» با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

هفته دوم این بازی با ویژگی‌های بیشتری همراه خواهد بود و گویا Nightfall و Flashpoint جدیدی به این بازی اضافه می‌شود. از طرفی از همه مهم‌تر شاهد حملات Leviathan در هفته دوم خواهیم بود. همچنین در روز سه‌شنبه و در زمان نامشخصی، سیستم حریف‌یابی (مچ‌میکینگ) این بازی، یعنی Guided Games برای برخی از کاربران که به‌طور انتخابی مشخص خواهند شد، قابل دسترس خواهد بود.

ضمنا کاراکتر Xur که او را با نام Agent of the Nine از نسخه پیشین می‌شناسیم، قرار است جمعه آینده در بازی Destiny 2 حضور پیدا کند و آیتم‌هایی را به دست کاربران برساند. همانند نسخه پیشین، کاربران می‌توانند با پرداخت پول، آیتم‌های کمیابی را از Xur خریداری کنند.

سازندگان خاطرنشان کردند که ماه جاری این بازی به طور هفتگی میزبان رویداد‌های Nightfall و Flashpoint خواهد شد. در آن‌سو سازندگان اعلام کردند که ماه آینده، یعنی اکتبر چالش‌های جدیدی به این بازی اضافه می‌شود که شامل رویداد‌های رتبه‌بندی (Rank) چندنفره می‌شود و با نام Iron Banner معرفی شده است. سازندگان، برنامه این ماه خود را در وب‌سایت رسمی خود منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را در تصویری مشاهده کنید:

Destiny 2

بازی Destiny 2 آخرین پروژه استودیوی تحسین‌شده بانجی (Bungie) است. چندی پیش اولین محتوای این بازی با نام Curse of Osiris در فروشگاه ایکس‌باکس استور معرفی شد. همچنین می‌توانید تریلر محیط‌های مخفی Lost Sector این بازی را در زومجی نیز تماشا کنید.

بازی Destiny 2 هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. نسخه پی سی این بازی در تاریخ ۲ آبان‌ماه (۲۴ اکتبر) از طریق پلتفرم بلیزارد یعنی Battle.net در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده