// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱

راهنمای تروفی و اچیومنت ‌های بازی Destiny 2

بازی Destiny 2 برخلاف نسخه‌ پیشین خود، از لیست تروفی‌های ساده‌تری برخوردار است. با راهنمای تروفی‌های این بازی همراه زومجی باشید.

مقاله مرتبط

بازی Destiny 2 جدیدترین ساخته استودیو بانجی و ادامه‌ای بر وقایع و اتفاقات نسخه اول است که قصد دارد دنیای جدیدی از نگهبان‌ها را به ارمغان بیاورد. بازی Destiny 2 شاید از نظر داستان آن چنان مخاطب را درگیر خود نکند ولی به واسطه‌ی محیط‌های زیاد و چشم‌نوازی که دارد، ساعت‌ها می‌تواند شما و دوستان‌اتان را به خود جذب کند. همچنین تروفی‌ و اچیومنت‌های بازی Destiny 2 نسبت به گذشته ساده‌تر شده و با کمی حوصله به خرج دادن، می‌توانید آن را پلاتینیوم کنید.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌ها: نامشخص، به Raidهای بازی بستگی دارد
  • مدت زمانی که طول می‌کشد تمامی تروفی یا اچیومنت‌ها را دریافت کنید: حول و هوش ۶۰ ساعت
  • تروفی و اچیومنت‌های آفلاین: ندارد
  • تروفی و اچیومنت‌های آنلاین: ۱۴ عدد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: ندارد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: ندارد
  • آیا درجه سختی در گرفتن تروفی و اچیومنت‌ها تاثیر گذار است؟ بله
  • حداقل دور که باید بازی را تمام کنید: سه دور ( با یکی از شخصیت‌های هر کلاس باید بازی را به اتمام برسانید)

راهنمای تروفی / دستینی ۲

توضیح تروفی: تمامی تروفی‌ و اچیومنت‌های بازی را به دست بیاورید

راهنمای تروفی / دستینی ۲

توضیح تروفی: به سطح ۲۰ برسید

سطح ۲۰ آخرین سطح بازی است و باید مدام کوئست و فعالیت‌های جانبی بازی را انجام دهید تا به این سطح برسید. زمانی که بخش داستانی بازی را انجام دادید، وارد The Traveler شوید و می‌بینید که یک مرحله اصلی دیگر روی نقشه بازی قرار گرفته که مرحله سختی نیست و فقط باید با چند تن از NPCها صحبت کنید. با انجام این کار حتی اگر در سطح ۱۵ هم قرار داشته باشید، به سطح ۲۰ خواهید رسید!

راهنمای تروفی / دستینی ۲

توضیح تروفی: تمامی زیرمجموعه‌های کلاس تایتان را در اختیار بگیرید

زیرمجموعه‌های کلاس تایتان عبارتند از:

  • Sentinel (Void)
  • Striker (Arc)
  • Sunbreaker (Solar)

تمامی تروفی یا اچیومنت مربوط به زیرمجموعه کلاس‌های بازی، روند یکسانی را به خود اختصاص داده‌اند و شما باید کوئست‌های مربوط به آن‌ها را انجام داده تا به زیرمجموعه‌ها دسترسی پیدا کنید. اولین زیر مجموعه هر کلاس در سومین مرحله بازی (Spark) به صورت خودکار آزاد می‌شود. حال برای آزادسازی زیرمجموعه‌ها، نیاز به Artifactها نیز دارید که به صورت اتفاقی از طریق صندوق‌های لوت بازی در اختیارتان قرار داده می‌شود. حال زمانی که به سطح هفت و چهارده می‌رسید، می‌توانید به این Artifactها به صورت کامل دسترسی داشته باشید البته همانطور که گفته شد باید از طریق صندوق‌های لوت آن‌ها را دریافت کنید. برای اینکه شانس شما بالا برود، بهترین کار این است که رویدادهای عمومی بازی را کامل کرده و سطح خود را به آخرین سطح ممکن برسانید و سپس به سراغ زیرمجموعه‌های بازی بروید.

راهنمای تروفی / دستینی ۲

توضیح تروفی: تمامی زیرمجموعه‌های کلاس هانتر را در اختیار بگیرید

زیرمجموعه‌های کلاس هانتر عبارتند از:

  • Arcstrider (Arc)
  • Gunslinger (Solar)
  • Night Stalker (Void)

راهنمای تروفی / دستینی ۲

توضیح تروفی: تمامی زیرمجموعه‌های کلاس وارلاک را در اختیار بگیرید

زیرمجموعه‌‌های کلاس وارلاک عبارتند از:

  • Dawnblade (Solar)
  • Voidwalker (Void)
  • Stormcaller (Arc)

راهنمای تروفی / دستینی ۲

توضیح تروفی: کوئست Shaxx’s Call to Arms را انجام دهید

این کوئست توسط لرد شاکس به شما داده می‌شود، شخصیتی که در Farm او را پیدا می‌کنید. برای کامل کردن این کوئست باید چند مسابقه PvP را انجام دهید که جزئیات آن به شرح زیر است.

  • دو مسابقه Quickplay در بخش Crucible انجام دهید
  • دو مسابقه Competitive در بخش Crucible انجام دهید
  • تمامی دشمنان در بخش Crucible را بکشید (حالت بازی فرقی نمی‌کند)

اگر بخش داستانی را تمام کرده‌اید، لرد شاکس را در قسمت The Traveler می‌توانید پیدا کنید.

راهنمای تروفیی / دستینی ۲

توضیح تروفی: کوئست Flashpoint را انجام دهید

برای دریافت این تروفی یا اچیومنت تنها کافی است کارهای زیر را انجام بدهید.

  • پس از مرحله ۱۳ بازی (Fury) باید در Farm با شخصیت سارایا هاتورن صحبت کنید. پس از صحبت با وی، یک سری چالش، Strikes و Patrols برای شما در دسترس قرار می‌گیرد حال با Cayde-6 صحبت کرده تا کوئست Patrol وی برای شما آزاد شود.
  • کوئست Cayde-6 یکی از طولانی‌ترین کوئست‌های بازی است که حدود ۳۰ دقیقه وقت شما را خواهد گرفت و در جریان آن باید به EDZ بروید. برای پیدا کردن این کوئست تنها کافی است به آیکون آبی رنگ روی نقشه خود توجه کنید.
  • پس از انجام این کوئست، باید سه Patrols دیگر را تکمیل کنید که در اطراف کلیسا محیط EDZ قرار دارند. با فشردن قسمت لمسی کنترلر خود یا دکمه Guide ایکس‌باکس وان، می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. (به آیکون‌های سفید رنگ دنیای بازی توجه کنید)
  • پس از انجام این کارها پیش Cayde-6 برگشته و با اون صحبت کنید تا آیتم Blue Engram را به شما بدهد. این آیتم کوئست Flashpoint را برای شما آزاد می‌کند.
  • حال کوئست Flashpoint را کامل کنید. برای این کار باید ۶ رویداد عمومی یا چهار رویداد عمومی Heroic را کامل کنید.
  • درآخر دوباره پیش Cayde-6 برگشته تا یا یک Engarm قدرتمند را دریافت کرده و تروفی یا اچیومنت مورد نظر را به دست بیاورید.

راهنمای تروفی / دستینی ۲

توضیح تروفی: یک رویداد عمومی Heroic را کامل کنید

رویدادهای عمومی Heroic درواقع رویدادهایی هستند که در جریان گشت و گذار در محیط‌های EDZ، Titan، Nessus و IO در دسترس قرار می‌گیرند. پیشنهاد می‌شود برای انجام این رویدادها یک تیم سه نفره تشکیل بدهید زیرا شما را به چالش خواهند کشید.

راهنمای تروفی / دستینی ۲

توضیح تروفی: یک Nightfall Strike را به اتمام برسانید

کوئست‌های Nightfall Strike پس از اتمام بخش داستانی و رسیدن به سطح ۲۰ در دسترس شما قرار می‌گیرند. البته باید سطح قدرت خود را نیز به ۲۳۰ رسانده باشید. برای این کار نیز سعی کنید از آیتم‌های لجندری (رنگ بنفش) و آیتم‌های Exotic (زرد رنگ) استفاده کنید. در واقع این کوئست‌ها مدل سخت‌تر Strikeهای معمولی هستند که حداقل به سه بازیکن نیاز دارند.

راهنمای تروفی / دستینی ۲

توضیح تروفی: ۱۵ اسلحه یا لباس Exotic جمع آوری کنید

آیتم‌های Exotic، بهترین آیتم‌های بازی Destiny 2 به حساب می‌آیند که با تمام کردن بخش داستانی ۳ آیتم دریافت خواهید کرد. نکته خوب قضیه این است که مجموع تمام آیتم‌های Exotic همه شخصیت‌های شما به ۱۵ برسد نیز این تروفی یا اچیومنت را دریافت خواهید کرد. از آن‌جایی که باید ۳ بار بازی را با سه شخصیت مختلف تمام کنید، به صورت پیش فرض ۹ آیتم Exotic در اختیار خواهید داشت. حال با هر سه شخصیت کوئست لرد شاکس را نیز انجام دهید تا تعداد آیتم‌های شما به ۱۲ برسد و سه آیتم‌ دیگر را به راحتی در جریان PVE و PvPهای بازی می‌توانید به دست بیاورید.

راهنمای تروفی / دستینی ۲

توضیح تروفی: سه چالش را به اتمام برسانید

پس از به اتمام رساندن مرحله ۱۱ بازی و صحبت با ایکورا ری، بخش چالش‌ها برای شما آزاد می‌شود. روزانه چالش‌های متفاوتی در تمامی سیاره‌های بازی و بخش Crucible در دسترس قرار می‌گیرد از این‌رو سعی کنید در هر روز تمامی سیاره‌های بازی را چک کرده و چالش‌های مربوطه را انجام دهید.

راهنمای تروفی / دستینی ۲

توضیح تروفی: Leviathan Raid را تکمیل کنید

برای انجام Raidهای بازی، پیشنهاد می‌شود حتما قدرت خود را به ۳۰۰ یا بالاتر برسانید.

راهنمای تروفی / دستینی ۲

توضیح تروفی:‌ Leviathan Raid یا Nightfall Strike را روی درجه سختی پرستیژ کامل کنید

برای تکمیل کردن Leviathan Raid یا Nightfall Strike جدای از این که حتما باید سطح قدرت شما بالای ۳۰۰ باشد، باید یک تیم سه نفره را تشکیل داده که مابقی هم‌تیمی‌ها نیز سطح قدرت‌اشان بالای ۳۰۰ باشد و با کمک یکدیگر این مراحل را تمام کنید.

راهنمای تروفی / دستینی ۲

توضیح تروفی: با یک فرستاده از ماورا ملاقات کنید

برای دریافت این تروفی یا اچیومنت باید شخصیت Xur را پیدا کنید. شخصی که آیتم‌های Exotic و سایر آیتم‌های ارزشمند بازی را می‌فروشد. Xur محل دقیقی ندارد و هر یک هفته، به صورت اتفاقی در یکی از محیط‌های بازی ظاهر می‌شود. حال شما باید او را ردیابی کرده و محلی که در آن قرار دارد پیدا کرده و این تروفی یا اچیومنت را دریافت کنید. 


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده