// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

تریلر جدید بازی WRC 7 اتومبیل Ford Fiesta 2017 را نشان می‌ دهد

استودیو Bigben Interactive با انتشار تریلری جدید از بازی اتومبیل‌رانی WRC 17، اتومبیل جدید فورد یعنی Ford Fiesta 2017 را به تصویر می‌کشد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، امروز کمپانی کایلِتون (Kylotonn) و استودیو بیگ‌بن اینتراکتیو (Bigben Interactive) تریلر جدیدی از پروژه ماشین سواری خود یعنی بازی WRC 7 منتشر کرد که اتومبیل رالی Ford Fiesta 2017 را به نمایش قرار می‌دهد. در انتهای مطلب می‌‌توانید اتومبیل فورد فیستا را در تریلر جدید ببینید که تمام مسیر خود را با تکنیک دریفت پشت سر می‌گذارد.

گفتنی است که اتومبیل جدید فورد اخیرا توانسته است محبوبیت خاصی را در مسابقات رسمی رالی به دست آورد. در جریان ۱۰ مسابقه رالی WRC سال جاری، اتومبیل فورد فیستا 2017 توانسته است ۴ پیروزی، ۱۴ پودیوم، ۵۶ بار برنده مراحل خاص که به ۵۳ مرحله دیگر ختم می‌شود، از آن خود کند.

دی ماه سال گذشته سباسشن اوگیر، قهرمان ۴ سری از مسابقات WRC، با ملحق شدن به تیم رالی M-Sport اعلام کرد که در فصل جاری مسابقات رالی WRC اتومبیل فورد فیستا 2017 را در اختیار خواهد گرفت و با آن رانندگی خواهد کرد. وی با استفاده از اتومبیل جدید توانست برنده مسابقه Rally Monte-Carlo و Vodafone Rally de Portugal شود.

بازی WRC 7، ساخته کمپانی Kylotonn و استودیو Bigben Interactive، آخرین نسخه سری بازی‌های مسابقه‌ای WRC به شمار می‌رود. بازی مذکور به کاربران اجازه می‌دهد که به ۱۳ مسابقات رالی World Championship در سراسر دنیا ملحق شوند. کاربران می‌توانند مهارت‌های رانندگی خود را در محیط‌های مختلف به چالش بکشند و در وضعیت آب‌و‌هوایی مختلف به مهارت‌های خود را آزمایش کنند.

بازی WRC 7 در اردیبهشت ماه گذشته با انتشار تریلری معرفی شد و قرار شد که پاییز سال جاری در دسترس طرفداران بازی‌های رالی قرار بگیرد. پس از آن سازندگان اعلام کردند که بازی مذکور کمی زودتر در تاریخ نامشخصی از سپتامبر سالی جاری (شهریور یا مهر ماه) در دسترس کاربران ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی سی قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید اتومبیل فورد فیستا 2017 را در جدیدترین تریلر بازی WRC 7 مشاهده کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده