نویسنده: سارا مرتضوی
// یکشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

انتشار تریلر لایو اکشن بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle

به تازگی کمپانی یوبیسافت تریلری جدید از بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle منتشر کرده است. در این تریلر لایو اکشن جذاب، صحنه‌هایی از نحوه مبارزات خرگوش‌ها به چشم می‌خورد.

در حالی که به تاریخ انتشار بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle نزدیک می‌شویم، هنوز شک و تردیدهای زیادی پیرامون موفقیت این بازی جدید در میان طرفداران وجود دارد. برخی از نگرانی‌ها به کراس‌اور دو مجموعه ماریو و ربیدز بازمی‌گردد و در عین حال برخی دیگر از سرنوشت گیم‌پلی استراتژیک ماریو نگرانند. اگر شما نیز جزو این گروه از طرفداران هستید و هیچ تصوری از نتیجه کار ندارید، می‌توانید خوشحال باشید؛ چرا که در ویدیوی تازه منتشر شده توسط کمپانی یوبی سافت، نحوه مبارزات به شکلی کاملاً واقعی و ملموس نشان داده شده است!

تمرکز اصلی این ویدیوی تازه منتشر شده از بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle که Cover Me نام دارد، بیش‌تر بر نمایش عملکرد خرگوش‌های اسلحه به‌دست است. اغراق نیست اگر این ویدیوی جدید را بهترین و قوی‌ترین ویدیوی تبلیغاتی ساخته‌شده از بازی‌های کمپانی نینتندو در سال جاری بدانیم.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

ایده اولیه ساخت کراس‌اور دو بازی ماریو و ربیدز به مدت‌ها پیش، یعنی قبل از معرفی رسمی این بازی در نمایشگاه E3 2017 باز می‌گردد. اگرچه شاید ترکیب این دو بازی در کنار هم کمی عجیب و غریب و نامعمول به نظر برسد، اما یکی از نویسندگان سایت DualShockers پس از تجربه این بازی نظری کاملاً متفاوت داشته. لوگان مور در بررسی خود از این بازی در سایت دوال‌شاکرز گفته:

بعد از تجربه بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle، می‌توانم اعتراف کنم که کاملاً مجذوب آن شدم. غیر از دنیای رنگارنگ و منحصربه‌فرد این بازی، می‌توان گفت نبردها نیز از عمق کافی برخوردار بودند؛ به نحوی که مطمئناً هم بازیکنان قدیمی و هم طرفداران جدید سبک نقش‌آفرینی و استراتژی از تجربه این بازی لذت خواهند برد.

بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle در تاریخ ۲۹ آگوست (۷ شهریور) سال جاری به طور اختصاصی برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده